Από τα ξαφνικά γεγονότα στο WRC ήταν η παραίτηση του μηχανολόγου Christian Loriaux από τη Hyundai Motorsport, ένα μήνα πριν την έναρξη της νέας σεζόν.
Ο Christian Loriaux, διευθυντής προγράμματος Hyundai στο WRC, άφησε ξαφνικά τον ρόλο του έναν μήνα πριν από την έναρξη της σεζόν του 2025.
O Loriaux έχοντας φτάσει το 2021 από την M-Sport Ford, και πριν την M-Sport Ford στη Subaru Prodrive, συνέβαλε στην επιτυχία της ομάδας, συμπεριλαμβανομένου του παγκόσμιου τίτλου οδηγών-συνοδηγών με το επίσης βέλγικο πλήρωμα Thierry Neuville-Martin Wydaeghe με το Hyundai i20 Rally1.
Hyundai: Με τρία i20 Rally1 στο WRC 2025
Αυτή η αλλαγή εγείρει ερωτήματα για το μέλλον της ομάδας, η οποία προετοιμάζεται επίσης για το ντεμπούτο της στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής (WEC) το 2026 συμπεριλαμβανομένου και του 24ωρου ΛεΜαν. Η Hyundai δεν έχει κάνει ακόμη επίσημες δηλώσεις.
Υπό την ηγεσία του Loriaux και σε συνεργασία με τον μηχανικό Francois-Xavier Demaison, η ομάδα κατάφερε να αναπτύξει σε πολύ υψηλό βαθμό το Hyundai i20 Rally1, με την ομάδα να διεκδικεί και τον τίτλο στους κατασκευαστές, που το «χάρισε» ο Tanak στην Toyota. Ο Εσθονός ανενόχλητος και πρώτος γενικής στο φινάλε του πρωταθλήματος, το ράλι Ιαπωνίας, αγώνας που κρινόταν ο τίτλος, είχε έξοδο που συνοδεύτηκε με εγκατάλειψη, με αποτέλεσμα ο τίτλος στους κατασκευαστές να πάει στην Toyota για 4η συνεχή χρονιά.
Ο αρχηγός της ομάδας Cyril Abiteboul και ο μηχανολόγος Francois-Xavier Demaison εστιάζουν αυτήν τη στιγμή το μεγαλύτερο μέρος της προσοχής τους στο νέο έργο τους το WEC, το οποίο θα μπορούσε να σηματοδοτήσει μια στρατηγική αναμόρφωση την αγωνιστική ομάδα Hyundai, ασχέτως που βάζει στο παιχνίδι το premium brand Genesis για το παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής.
H Genesis στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής θα χρησιμοποιήσει το υπεραυτοκίνητο με σασί Oreca και τον κωδικό GMR-001.