Tι σχέση μπορεί να έχει μια στραπατσαρισμένη λαμαρίνα στην πρέσα αυτοκινήτων με μια κομψή γυναικεία τσάντα;
Την απάντηση θα τη βρείτε στη νέα κολεξιόν της Hyundai ονόματι Re:Style 2020. Η κορεάτικη εταιρεία λοιπόν συνεργάζεται με διάσημες μάρκες μόδας, οι οποίες είναι οι Alighieri, E.L.V. DENIM, Public School, pushBUTTON, Richard Quinn και Rosie Assoulin.
Αυτές κατάφεραν να δημιουργήσουν ολόσωμες γυναικείες φόρμες με ανακυκλωμένα τζιν και απορρίμματα δέρματος από τη διαδικασία κατασκευής του αυτοκινήτου. Επίσης θα δείτε γιλέκα εργασίας φτιαγμένα από ιμάντες ζωνών ασφαλείας και υλικά αερόσακων, κορσέ με φλοράλ σχέδιο από ανακυκλωμένο αερόσακο και τσάντες επίσης από ιμάντες ζωνών ασφαλείας και υφάσματα από πατάκια.
Κοινός στόχος τους είναι να καταστεί η βιομηχανία της μόδας πιο βιώσιμη, μέσα από την ανακύκλωση υλικών, τα οποία προέρχονται από τη διαδικασία κατασκευής και διάλυσης αυτοκινήτων.
Εξαιτίας της πανδημίας τα προϊόντα της νέας κολεξιόν Re:Style 2020 παρουσιάστηκαν διαδικτυακά, καθώς επίσης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Hyundai και των συνεργαζόμενων δημιουργών. Η εμπορική τους διάθεση θα ξεκινήσει στις 13 Οκτωβρίου από την αλυσίδα πολυκαταστημάτων Selfridges στη Βρετανία, αλλά και από το ηλεκτρονικό της κατάστημα.
Τα έσοδα τώρα από τις πωλήσεις θα διατεθούν στο Ινστιτούτο Θετικής Μόδας του Βρετανικού Συμβουλίου Μόδας, το οποίο στοχεύει στη δημιουργία ενός βιομηχανικού προσχέδιου, συγκεντρώνοντας εμπειρογνωμοσύνη από διάφορους τομείς για να βοηθήσει τις μάρκες του κλάδου να κατευθυνθούν σε ένα συχνά συγκεχυμένο περιβάλλον.
Τέλος, να πούμε ότι σύμφωνα με το πλάνο “Strategy 2025” η Hyundai σκοπεύει να καταστεί μέχρι το 2025 η τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο με φιλικά προς το περιβάλλον οχήματα, τα οποία θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητα και υδρογονοκίνητα.