Πριν από περίπου ένα μήνα η Hyundai αποκάλυψε το ανανεωμένο Santa Fe, το οποίο εντυπωσίασε με τη σχεδίαση του. Περισσότερες σχετικές πληροφορίες μπορείτε να διαβάσετε πατώντας εδώ.
Η κορεάτικη εταιρεία ωστόσο δεν είχε δώσει πληροφορίες για τη γκάμα κινητήρων του ανανεωμένου Santa Fe, κάτι το οποίο πράττει τώρα. Αρχικά να πούμε ότι το ανανεωμένο Santa Fe είναι αρκετά εξηλεκτρισμένο, καθώς θα διατίθεται με υβριδικό αλλά και με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης.
Μάλιστα είναι το πρώτο μοντέλο της Hyundai που θα φτάσει στην Ευρώπη με το τεχνολογίας Smartstream υβριδικό αλλά και το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης.
Από το λανσάρισμα του το Santa Fe θα προσφέρει το υβριδικό σύστημα κίνησης, το οποίο αποτελείται από υπερτροφοδοτούμενο άμεσου ψεκασμού βενζινοκινητήρα 1.6 T-GDi, από ηλεκτροκινητήρα 60 ίππων και από μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 1.49 kWh.
Το υβριδικό Santa Fe συνδυαστικά θα αποδίδει 230 ίππους και 350 Nm ροπής, ενώ η κίνηση θα μεταδίδεται στους εμπρός ή σε όλους τους τροχούς.
Αρχές του 2021 αναμένεται το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, το οποίο θα χρησιμοποιεί τον ίδιο βενζινοκινητήρα με το υβριδικό, αλλά ηλεκτροκινητήρα 91 ίππων και μεγαλύτερη μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 13.8 kWh. Αποκλειστικά τετρακίνητο το plug-in υβριδικό Santa Fe θα παράγει 265 ίππους και 350 Nm ροπής.
Τόσο το υβριδικό όσο και το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης θα είναι διαθέσιμα με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, το οποίο σε σύγκριση με το αντίστοιχο απερχόμενο, προσφέρει βελτιωμένη μετάδοση και απόδοση καυσίμου.
Αξίζει να αναφέρουμε ακόμα ότι νέος βενζινοκινητήρας 1.6 T-GDi Smartstream είναι ο πρώτος κινητήρας της Hyundai που χρησιμοποιεί την τεχνολογία συνεχούς μεταβλητής βαλβίδας (CVVD) και διαθέτει επίσης ανακυκλοφορία καυσαερίων χαμηλής πίεσης (LP EGR) για περαιτέρω βελτιστοποίηση της απόδοσης καυσίμου.
Παρότι κάποιοι επιμένουν ότι οι πετρελαιοκινητήρες έχουν πεθάνει η Hyundai τους διαψεύδει. Στη γκάμα του Santa Fe θα υπάρχει και ο αναβαθμισμένος Smartstream τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας των 2.2 λίτρων, ο οποίος απέκτησε νέο αλουμινένιο μπλοκ με αποτέλεσμα να μειωθεί το βάρος του κατά 19,5 κιλά.
Διάφορα τμήματα του έχουν βελτιωθεί συμπεριλαμβανομένου για παράδειγμα του εκκεντροφόρου άξονα για μείωση της εσωτερικής τριβής και βελτίωση της συνολικής απόδοσης καυσίμου, ενώ έχει εξοπλιστεί με ένα νέο σύστημα ψεκασμού 2.200 bar.
Αποδίδει 202 ίππους και 440 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται με μετάδοση της κίνησης στους εμπρός ή σε όλους τους τροχούς. Στη φαρέτρα του έχει επίσης το νέο αυτόματο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο 8 σχέσεων DCT.
Υπενθυμίζουμε ότι το ανανεωμένο Santa Fe είναι το πρώτο μοντέλο της Hyundai στην Ευρώπη που είναι δομημένο πάνω σε μια νέα πλατφόρμα τρίτης γενιάς, η οποία βελτιώνει την απόδοση, την ασφάλεια και τις επιδόσεις του οχήματος. Η Hyundai δηλώνει επίσης ότι η νέα πλατφόρμα μειώνει το βάρος, παρέχει χαμηλότερο κέντρο βάρους, συμβάλει σε μια άνετη εμπειρία οδήγησης με λιγότερους κραδασμούς και θορύβους. Επιπλέον αυξάνει το χώρο των αποσκευών, ενώ προσφέρει 3 εκ. και 4 εκ. περισσότερο χώρο για τα πόδια των επιβατών στη δεύτερη και τρίτη σειρά καθισμάτων αντίστοιχα.