Μισό αιώνα και πέντε χρόνια ζωής γιορτάζει η ιστορική Maserati Mexico. Το ημερολόγιο έδειχνε 6 Οκτωβρίου του 1966 όταν στο 53ο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού έκανε πρεμιέρα η εντυπωσιακή, μέχρι και σήμερα, Mexico.
Ο διάσημος Ιταλός σχεδιαστής Virginio Vairo είχε βάλει την υπογραφή του στη Mexico. Γιατί όμως η ιταλική εταιρεία που έχει για έμβλημα την τρίαινα του θεού Ποσειδώνα αποφάσισε να δώσει σε ένα μοντέλο της το όνομα μιας χώρας που βρίσκεται στην Κεντρική Αμερική;
Η ιστορία γύρω από το όνομα της Mexico έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Σύμφωνα λοιπόν με τη Maserati ένας εκλεκτός Μεξικανός πελάτης της είχε αγοράσει μια 5000 GT Allemano, η οποία το 1961 άνηκε στον πρώην Μεξικανό Πρόεδρο, Αντόλφο Λόπες Ματέος.
Η εν λόγω 5000 GT Allemano μεταφέρθηκε στην έδρα της Maserati, στη Μόντενα, ώστε να επισκευαστεί μετά από ένα ατύχημα. Όταν ο Μεξικανός πελάτης επισκέφτηκε το ιστορικό εργοστάσιο Viale Ciro Menotti, εντυπωσιάστηκε τόσο πολύ από το πρωτότυπο μοντέλο που είχε σχεδιάσει ο Virginio Vairo και επέμενε να το αγοράσει. Σε σημείο μάλιστα που το αμάξωμα του μεταφέρθηκε στο πλαίσιο της δικής του 5000 GT. Αυτή η σειρά συμπτώσεων λέγεται ότι οδήγησε στην επιλογή του ονόματος Mexico, για το αβάπτιστο μέχρι τότε μοντέλο της Maserati.
Δείτε ακόμα: Δες και κυρίως άκου τη Maserati MC20 να πηγαίνει «τάπα» με 275 χλμ./ώρα σε δημόσιο δρόμο! (video)
Το εμβληματικό coupe των 2+2 θέσεων τροφοδοτούνταν από τον κινητήρα της αγωνιστικής 450 S. Ήταν το τρίτο μοντέλο της Maserati που χρησιμοποίησε το συγκεκριμένο κινητήρα μετά τις Quattroporte και 5000 GT.
Η γκάμα της Mexico περιλάμβανε έναν V8 4.2 λίτρων, ο οποίος απέδιδε 260 άλογα και επέτρεπε τελική ταχύτητα 240 χλμ./ώρα. Ο ισχυρότερος V8 των 4.7 λίτρων απελευθέρωνε 290 ίππους, ενώ η τελική ταχύτητα άγγιζε τα 255 χλμ./ώρα.
Στο στάνταρ εξοπλισμό της Mexico περιλαμβάνονταν δερμάτινα καθίσματα, ηλεκτρικά παράθυρα, ξύλινη επένδυση στο ταμπλό, κλιματισμός και αεριζόμενοι εμπρός δίσκοι. Προαιρετικό ήταν το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το υδραυλικό τιμόνι και το ραδιόφωνο.