Η Bugatti περνά σε μία νέα εποχή καθώς πλέον θα ανήκει στη Rimac και όχι στο VW Group, τουλάχιστον όχι άμεσα, καθώς οι Γερμανοί δε θα ήθελαν να χάσουν τον έλεγχο μίας τόσο σημαντικής και ιστορικής μάρκας.
Ταυτόχρονα, ήθελαν να βάλουν στο portfolio τους και τη Rimac, την κροατική εταιρεία η οποία αυτή τη στιγμή θεωρείται η κορυφαία τον κόσμο όσον αφορά την ηλεκτροκίνηση.
Οι εξελίξεις γύρω από τη γαλλική εταιρεία και τη συνεργασία με τη Rimac, λοιπόν, έρχονται να επιβεβαιώσουν όσα γράφαμε εδώ και αρκετό καιρό.
Volkswagen: Αποφάσεις για την Bugatti. Ο ρόλος της Rimac
Έτσι, η λύση που βρέθηκε ήταν Bugatti και Rimac να δημιουργήσουν μία νέα επιχειρηματική οντότητα, το όνομα της οποίας είναι απλά Bugatti – Rimac.
Σε αυτήν οι Κροάτες θα έχουν το 55% των μετοχών. Το υπόλοιπο 55% θα ανήκει στην Porsche. Ωστόσο, στην Porsche ανήκει και το 24% της Rimac. Αυτό σημαίνει ότι στην πραγματικότητα στην Porsche ανήκει το 58.2% της εταιρείας που δημιούργησαν οι Rimac και Bugatti. Από τη στιγμή, μάλιστα, που η Porsche αποτελεί κομμάτι του VW Group, πρακτικά οι Γερμανοί δεν έχασαν τίποτα από τον έλεγχο που είχαν στη γαλλική μάρκα.
Αυτό που ήθελαν ήταν να μην επιβαρύνεται ο μέσος όρος των εκπομπών ρύπων του ομίλου με τα αυτοκίνητα της Bugatti. Μπορεί η παραγωγή να είναι μικρή, όμως το κάθε μοντέλο έχει πολύ μεγάλους αριθμούς ρύπων, οπότε και σημαντική επίδραση.
Ακόμα, ήθελαν να βρουν κάποιον συνεργάτη ώστε να επιμεριστούν τα ποσά που απαιτούνται ώστε η Bugatti να μεταβεί σταδιακά στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Η Rimac είναι μια εταιρεία που έχει ήδη έτοιμη την τεχνογνωσία, καθώς ασχολείται με τα ηλεκτρικά στο υψηλότερο επίπεδο συγκριτικά με οποιαδήποτε άλλη στον κόσμο.
Η συνένωση των δύο εταιρειών πρέπει να πάρει έγκριση από τις επιτροπές αντιμονοπωλιακών πρακτικών σε διάφορες χώρες, ενώ αναμένεται να οριστικοποιηθεί από το τέταρτο τρίμηνο του έτους.