Την CLS σε ανανεωμένη μορφή παρουσίασε η Mercedes, με τους Γερμανούς να έχουν προβεί σε αλλαγές μικρής κλίμακας ώστε να κάνουν το μοντέλο τους να δείχνει πιο σύγχρονο.
Ξεκινώντας από το εξωτερικό σε αυτές τις αλλαγές περιλαμβάνεται η ανανεωμένη γρίλια και ο πιο επιθετικής σχεδίασης προφυλακτήρας, Ακόμα, επεμβάσεις έχουν γίνει στις ζάντες, ενώ και το χρώμα είναι κάπως διαφορετικό. Συγκεκριμένα, η απόχρωση των φωτογραφιών που ονομάζεται spectral blue metallic είναι εντελώς καινούρια.
Mercedes-AMG: Γίνεται ηλεκτρική, αλλά κρατάει χαρακτήρα
Περνώντας στην καμπίνα, λίγα πράγματα δεν είναι ίδια με όσα υπήρχαν πριν το facelift. Ίσως η μεγαλύτερη αλλαγή όλων είναι το τιμόνι, το οποίο διαθέτει δύο επιφάνειες οι οποίες λειτουργούν ως αισθητήρες. Σκοπός τους είναι να αναγνωρίζουν αν ο οδηγός έχει τα χέρια του πάνω στο τιμόνι ή όχι. Με αυτόν τον τρόπο το αυτοκίνητο θα ξέρει αν όντως ο οδηγός έχει πάρει τα χέρια του από εκεί. Έτσι αποφεύγεται η πιθανότητα να βγει κάποια περιττή ειδοποίηση.
Από εκεί και πέρα υπάρχουν μικρά σημεία διαφοροποίησης στην ανανεωμένη CLS όπως στους συνδυασμούς του ταμπλό, καθώς και σε εκείνους με τους οποίους ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να ντύσει το εσωτερικό.
Όσον αφορά την γκάμα των κινητήρων, αυτή περιλαμβάνει σύνολα βενζίνης και πετρελαίου. Στην πρώτη κατηγορία ανήκουν οι εκδόσεις CLS 350 και CLS 450 4MATIC. Η CLS 350 έχει τετρακύλινδρο σύνολο 2.0 λίτρων το οποίο αποδίδει 300 ίππους και 400 Nm ροπής. Από την άλλη, η CLS 450 4MATIC έχει εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα 3.0 λίτρων, με την απόδοση να ανεβαίνει στους 367 ίππους και τα 500 Nm ροπής.
Στο κομμάτι του πετρελαίου το μικρότερο σύνολο είναι τετρακύλινδρο στα 1.9 λίτρα και αποδίδει 194 ίππους και 400 Nm ροπής. Λίγο πιο πάνω, στα 2.0 λίτρα η απόδοση ανεβαίνει στους 265 ίππους και τα 550 Nm ροπής, ενώ υπάρχει και εξακύλινδρο εν σειρά σύνολο 3.0 λίτρων με 330 ίππους και 700 Nm ροπής.
Στην κορυφή όλων υπάρχει η CLS 53 4MATIC+ με μοτέρ 3.0 λίτρων και ισχύ 435 ίππων και 520 Nm ροπής. Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων και χρειάζεται 4.5 δευτερόλεπτα για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.