Στα ιταλικά Unica σημαίνει μοναδικό, επομένως η λέξη αυτή ταιριάζει «γάντι» στο νέο δημιούργημα της Ferrari.
Ελάτε να γνωρίσουμε λοιπόν τη μια και μοναδική νέα SP48 Unica, καθώς η Ferrari θα σπάσει το «καλούπι» της. Η νέα SP48 Unica είναι το τελευταίο από μια σειρά ξεχωριστών και πλήρως εξατομικευμένων supercars που κατασκεύασε κατόπιν ειδικής παραγγελίας η Ferrari. Η συγκεκριμένη αναπτύχθηκε με την καθοδήγηση ενός εκλεκτού και αρκετά πλούσιου προφανώς πελάτη της Ferrari, ο οποίος θέλησε να διατηρήσει την ανωνυμία του.
Η νέα SP48 Unica βασίζεται στην F8 Tributo αλλά έχει διαφοροποιηθεί σχεδιαστικά στα σημεία. Παρατηρήστε για παράδειγμα τη χαμηλή μπροστινή μάσκα βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος, τα επανασχεδιασμένα Led φώτα, τις έντονες αυλακώσεις στο εμπρός καπό και τις στενότερες πλευρικές γυάλινες επιφάνειες.
Διαβάστε ακόμα
Παράλληλα τα μαύρα ιδιαίτερα χαμηλά πλευρικά μαρσπιέ κάνουν το αμάξωμα πιο μυώδες, ενώ το προφίλ αναδεικνύουν οι ψηλά τοποθετημένες εισαγωγές αέρα πίσω από τα παράθυρα και τις πόρτες.
Στο πίσω τμήμα τώρα ξεχωρίζει ο μαύρος διαχύτης, τα Led φώτα που ενσωματώνονται σε μια οριζόντια λωρίδα, η διακριτική αεροτομή, αλλά κυρίως η απουσία παρμπρίζ που κάνει μάλλον περιττή την τοποθέτηση κεντρικού καθρέπτη στο εσωτερικό της νέας SP48 Unica. Από το εσωτερικό πάντως δεν έχουμε εικόνα, αλλά γνωρίζουμε ότι τα δυο καθίσματα έχουν επενδυθεί με αλκαντάρα και διακοσμηθεί με εξάγωνα μοτίβα.
Ταυτόχρονα το πίσω κάλυμμα είναι βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος και δεν παρέχει θέα προς το θηριώδη V8 twin-turbo κινητήρα των 3.9 λίτρων, ο οποίος παράγει 720 ίππους. Τονίζεται πάντως ότι οι αλλαγές στο αμάξωμα δεν έχουν επηρεάσει καθόλου τις ανάγκες ψύξης, ενώ έχουν βελτιώσει κατά 12% την αεροδυναμική, σε σύγκριση με την F8 Tributo. Αλήθεια, πόσο λέτε να κόστισε στο μυστηριώδη πελάτη της Ferrari η δημιουργία της SP48 Unica;