Το μονοθέσιο του 2022 θα είναι εντελώς διαφορετικό από εκείνα που βλέπουμε μέχρι φέτος στη Formula 1, τόσο για τη Ferrari όσο και για τις άλλες ομάδες, λόγω των πολύ μεγάλων αλλαγών που έχουν αποφασιστεί για την επόμενη σεζόν.
Ωστόσο, οι ομάδες έχουν αρχίσει να κατασκευάζουν από τώρα τα μονοθέσια με τα οποία θα αγωνιστούν στις πίστες όλου του κόσμου την επόμενη σεζόν. Ο Mattia Binotto ρωτήθηκε σχετικά με την πρόοδο της Ferrari.
Δείτε τη σύγκρουση Hamilton – Verstappen σε τρισδιάστατη απεικόνιση. Μήπως έχουν δίκιο οι αγωνοδίκες;
Ο Ιταλός επικεφαλής της Scudria απάντησε ότι αυτή είναι η περίοδος που “κλειδώνουν” η γεωμετρία του σασί και όλη φιλοσοφία του αυτοκινήτου, η διαμόρφωση της ανάρτησης και η διαμόρφωση της ψύξης, μεταξύ άλλων. Αυτό σημαίνει ότι όλη η δημιουργία για το μονοθέσιο του 2022 βρίσκεται πλέον σε αρκετά προχωρημένο στάδιο.
Από τη στιγμή, λοιπόν, που οι βασικές αρχές του αυτοκινήτου έχουν παγιωθεί, η κατασκευή του σασί έχει ήδη ξεκινήσει.
Από εδώ και πέρα, αναφέρει ο Binotto, η ομάδα θα ασχοληθεί με τη διαμόρφωση του αμαξώματος, την αεροδυναμική, τις πτέρυγες, κ.λπ.
Ταυτόχρονα, στο Maranello εργάζονται πάνω στη νέα υβριδική μηχανή που ετοιμάζουν. Η Ferrari έχει κάνει γνωστό ότι στους επόμενους αγώνες θα χρησιμοποιήσει ένα νέο κινητήρα. Από αυτόν περιμένει ότι θα καλυφθεί το μεγαλύτερο μέρος της διαφοράς της από τη Mercedes. Αυτή τη στιγμή οι Ιταλοί υπολογίζεται ότι υπολείπονται κατά 20 ίππους των Γερμανών, με το νέο μοτέρ να εκτιμάται ότι θα μειώσει αυτή τη διαφορά στους 5 ίππους.
Η ομάδα θέλει να παρουσιάσει το νέο υβριδικό σύνολο όσο πιο σύντομα γίνεται, ώστε να μαζέψει στοιχεία για το 2022, καθώς πλησιάζει η στιγμή που οι κινητήρες θα κλειδώσουν μέχρι το 2025 (ή 2026), όταν θα έρθει η επόμενη γενιά η οποία θα φέρει σημαντικές αλλαγές.
Οι πολύ μεγάλες αλλαγές του 2022 αποτελούν ευκαιρία για όλες τις ομάδες να κάνουν κάτι καλύτερο, με τη Ferrari να αναμένεται ότι θα είναι από τους μεγάλους κερδισμένους. Σε πρόσφατη συνέντευξή του ο Christian Horner, επικεφαλής της Red Bull, δήλωσε ότι το ‘22 περιμένει τη Scuderia να αγωνίζεται ξανά για νίκες, όπως έκανε μέχρι το 2019.