Ήταν τον περασμένο Σεπτέμβριο όταν η Subaru παρουσίασε το νέο WRX, ενώ αμέσως άρχισε να μας «φτιάχνει» με την επερχόμενη κορυφαία του έκδοση STI.
Ωστόσο τα σχέδια της ιαπωνικής εταιρείας άλλαξαν, καθώς με μια αιφνιδιαστική επίσημη ανακοίνωση μας κάλεσε να ξεχάσουμε το WRX STI. Για την ακρίβεια η Subaru ξεκαθάρισε ότι δε θα υπάρξει νέο STI με κινητήρα εσωτερικής καύσης και με την πλατφόρμα που διαθέτει τώρα.
Σημείωσε όμως ότι διερευνά το σενάριο ενός WRX STI που θα ακολουθήσει το ρεύμα της ηλεκτροκίνησης, αν και δε θεωρείται τίποτα σίγουρο ακόμα. Η αλήθεια είναι ότι η αρκετά βαριά κληρονομία του WRX STI δεν πρέπει να «πεταχτεί», καθώς έχει συνδεθεί με τις νίκες της Subaru στα ράλι.
Όμως η νομοθεσία πιέζει για μείωση των εκπομπών ρύπων με επιτάχυνση της ηλεκτροκίνησης και η Subaru οφείλει να υπακούσει στους νέους κανόνες. Αφήνει όμως ανοιχτό ένα μικρό «παραθυράκι» με την εξής φράση: «καθώς κοιτάμε το μέλλον, προσβλέπουμε επίσης στην ενσωμάτωση της ουσίας του STI στην επόμενη γενιά οχημάτων μας».
Δείτε ακόμα
Nα υπενθυμίσουμε ότι το υφιστάμενο WRX τροφοδοτείται από νέο boxer turbo κινητήρα, χωρητικότητας 2.4 λίτρων, ο οποίος παράγει 275 ίππους και 349 Nm ροπής. Συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή με αυτόματο CVT 8 προκαθορισμένων σχέσεων, ενώ σε κάθε περίπτωση η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς.
Η πέμπτη γενιά του WRX έχει ανεγερθεί στην πλατφόρμα “Global Platform” της Subaru. Το τελευταίο WRX αποφασίστηκε να μην κάνει απόβαση στην Ευρώπη, όμως διατίθεται στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού.