«Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα». Ποιο μοντέλο για το 2023 θα πάρει το «δακτυλίδι» από το Hyundai Tucson;
Η αντίστροφη μέτρηση άρχισε. Οι δημοσιογράφοι του Ειδικού Τύπου που συμμετέχουν στον θεσμό «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» επιλέγουν από τα 23 νέα μοντέλα που εισήχθησαν το 2022 στην ελληνική αγορά τα δέκα καλύτερα.
Στις 11 Νοεμβρίου γίνεται η πρώτη επιλογή. Από τα 23 μοντέλα επιλέγονται τα δέκα και, εκτός απροόπτου, στις 14 Δεκεμβρίου με ανοικτή ψηφοφορία θα βγει ο τελικός νικητής.
Τον Δεκεμβρίου του 2021 το βραβείο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» το 2022 το είχε κατακτήσει το Hyundai Tucson, που θα το «παραδώσει» στον νικητή για το 2023.
Ποιο θα είναι αυτό κανένας δεν μπορεί να ξέρει, καθώς η κάλπη είναι αυτή που θα «μιλήσει».
Η αλήθεια είναι ότι κάθε νέα χρονιά η επιλογή γίνεται όλο και δυσκολότερη. Και αυτό γιατί όλα τα αυτοκίνητα έχουν όλες τις προδιαγραφές για τον τίτλο. Είναι αξιόπιστα και ασφαλή. Στις λεπτομέρειες κρίνονται οι διάφορες.
Θα θέλαμε, όμως, να διευκρινίσουμε ορισμένα πράγματα σχετικά με τη λογική της ψηφοφορίας.
Οι δημοσιογράφοι που ψηφίζουμε (στους ψηφοφόρους και ο υπογράφων) δεχόμαστε συχνά επικριτικά σχόλια του τύπου «γιατί βγάλατε αυτό και όχι το άλλο μοντέλο», «γιατί κέρδισε τον τίτλο το Α και όχι το Β αυτοκίνητο».
Μέσα σε δύο παραγράφους θα αναλύσουμε τη λογική της ψηφοφορίας για το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα».
Ένα αυτοκίνητο για να το επιλέξουμε θα πρέπει προηγουμένως να το οδηγήσουμε. Όσοι δημοσιογράφοι-μέλη του θεσμού δεν οδήγησαν κάποιο μοντέλο δεν το ψηφίζουν. Λογικό είναι. Για να μην οδηγηθεί από τους 26 δημοσιογράφους-μέλη του θεσμού σημαίνει ότι ή δεν υπήρχαν αυτοκίνητα στις αντιπροσωπείες ή υπήρχαν αλλά οι υπεύθυνοι PR των εισαγωγέων δεν αξιολόγησαν σωστά το «προϊόν» τους και δεν ενδιαφέρθηκαν να το προωθήσουν στους δημοσιογράφους του Ειδικού Τύπου.
Συμβαίνει αυτό συχνά όταν οι μη έμπειροι PR δεν ξέρουν να κάνουν σωστά τη δουλειά τους.
Η δεύτερη αιτία που ένα καλό αυτοκίνητο μένει εκτός δεκάδας ενώ έχει όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας, πιστότητας και άνεσης είναι η σχέση τιμής και προϊόντος. Γιατί δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι ένα σούπερ μοντέλο μπορεί να είναι άνετα υποψήφιο για τον θεσμό «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα», αλλά όταν δεν μπορεί να αποκτηθεί από έναν μέσο Έλληνα είναι σαν να σας κοροϊδεύουμε. Δεν μπορεί να αναδείξουμε ένα σούπερ αυτοκίνητο ΝΙΚΗΤΗ όταν η τιμή του αρχίζει από τα 80.000 ευρώ και με τα αξεσουάρ του φθάνει τα 120.000 ευρώ. Είναι σαν να σας δουλεύουμε.
Σε εμάς που ψηφίζουμε όλα μετρούν. Από την ασφάλεια, την άνεση, την ποιότητα, την οικονομία, το δίκτυο, την τιμή απόκτησης, ακόμη και την αξία συντήρησης ή μεταπώλησης!
Θέλουμε να αναδείξουμε το σωστό αυτοκίνητο που όμως να μπορείτε να το αποκτήσετε αν και εσείς τελικά το επιλέξετε.
Μην τα βλέπετε όλα επιφανειακά!