H Koenigsegg παίρνει το θέμα των καυσίμων πιο σοβαρά από τον καθένα και πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα. Στην προσπάθεια της για να φτάσει το ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα αλλά και να μεγαλώσει τη διάρκεια ζωής των κινητήρων εσωτερικής καύσης, επενδύει σε βιοκαύσιμο που προέρχεται από ημι-ενεργά ηφαίστεια.
Άνεργοι θα μείνουν οι σοφέρ εξαιτίας της νέας Mercedes-Maybach S-Class με 612 ίππους!
Ο λόγος για το Vulcanol το οποίο για πρώτη φορά εφευρέθηκε στην Ισλανδία και παράγει έως και 90% λιγότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, συγκριτικά πάντα με τα ορυκτά καύσιμα.
Μάλιστα αυτή η τεχνολογία μπορεί να χρησιμοποιηθεί όχι μόνο σε αυτοκίνητα, αλλά και σε πλοία ή ακόμα και εργοστάσια. Η χρήση του συγκεκριμένου καυσίμου, σε συνεργασία με τα σωστά συστήματα μπορεί να καθαρίσει την ατμόσφαιρα.
Ο von Koenigsegg δηλώνει πως η νέα Gemera που αποδίδει 1.700 ίππους συνδυάζοντας 2λιτρο κινητήρα και 3 ηλεκτροκινητήρες, μπορεί να χρησιμοποιήσει είτε βενζίνη είτε Vulcanol.