Με αμείωτη ένταση προχωρούν τα έργα της Lamda Development στο Ελληνικό, παράλληλα με το μεγάλο έργο για την υπογειοποίησης της Λεωφ. Ποσειδώνος στο ύψος του Αγίου Κοσμά.
Ήδη έχει ολοκληρωθεί η θεμελίωση, η τοποθέτηση 316 πασσάλων και η κατασκευή τοίχου με αντιπλημμυρική λειτουργία για την προστασία των υπογείων στο έργο του Riviera Tower που θα αποτελέσει τον υψηλότερο «πράσινο» ουρανοξύστη στη Μεσόγειο, ενώ -μεταξύ άλλων- προχωρά και το μεγάλο οδικό έργο που αφορά στην υπογειοποίηση τμήματος της Λεωφ. Ποσειδώνος.
Το υπογειοποιημένο τμήμα θα έχει μήκος 1,3 χιλιόμετρα, θα εκτείνεται από την παραλία του Αλίμου έως τη Μαρίνα του Αγίου Κοσμά και θα έχει καθοριστική συμβολή στον μετριασμό της κυκλοφοριακής συμφόρησης μέσω της κατάργησης 6 φωτεινών σηματοδοτών.
Θα έχει 6 λωρίδες κυκλοφορίας (3 σε κάθε ρεύμα), 70 χλμ./ώρα όριο ταχύτητας, ενώ όταν ολοκληρωθεί (σ.σ. υπολογίζεται το 2025), δεν θα χρειαστεί να διακοπεί η κυκλοφορία, μιας και μέσα σε ένα βράδυ ο υφιστάμενος άξονας θα «κουμπώσει» με το νέο υπογειοποιημένο τμήμα του.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο υλοποιείται με την τεχνική του cut and cover και σύντομα θα εκκινήσει το κατασκευαστικό σκέλος. Το υπογειοποιημένο τμήμα θα κατασκευαστεί επιτόπου με «κουτιά οπλισμένου σκυροδέματος» τα οποία στην τελική τους μορφή θα αποδώσουν 3 λωρίδες ανα ρεύμα κυκλοφορίας, όπως δηλαδή είναι και σήμερα στο υφιστάμενο τμήμα. Το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας στο υπόγειο τμήμα θα είναι 70 χλμ/ώρα.
Η νέα Ποσειδώνος
Δείτε το σχετικό βίντεο: