Η EQE Sedan αποκαλύφθηκε λίγο πριν ανοίξει τις πύλες της η έκθεση αυτοκινήτου του Μονάχου, στην οποία το κοινό θα μπορεί να τη δει για πρώτη φορά από κοντά.
Πρόκειται για το μοντέλο που θα αποτελέσει την αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή της E-Class, ενός μοντέλου που φέρνει σημαντικό ποσοστό πωλήσεων στη Mercedes και αποτελεί ένα από τα αντιπροσωπευτικότερα δείγματα sedan αυτοκινήτου από τη γερμανική μάρκα.
Αυτά είναι τα μοντέλα που θα έρθουν το 2021!
Βασική διαφορά της EQE σε σχέση με τη συμβατική E-Class είναι ότι ο σχεδιασμός της μοιάζει περισσότερο με coupe, δείχνοντας να αποτελεί μια μικρότερη εκδοχή της EQS. Αυτό έχει γίνει ώστε το σχήμα του αυτοκινήτου να είναι πιο αεροδυναμικό και κατά συνέπεια να μειώνονται οι αεροδυναμικές αντιστάσεις, άρα και η κατανάλωση ενέργειας από την μπαταρία.
Το μήκος του αυτοκινήτου είναι 4.934 χλστ. οπότε σε αυτόν τον τομέα είναι όντως μία μικρότερη εκδοχή της EQS, το μήκος της οποίας είναι 5.265 χλστ.
Το εσωτερικό κυριαρχείται από το προαιρετικό σύστημα MBUX Hyperscreen, το οποίο καλύπτει όλο το ταμπλό από τη μία άκρη ως την άλλη και ενσωματώνει τρεις οθόνες. Την πρώτη εφαρμογή αυτής της ιδέας την είδαμε στην EQS. Στα τεχνολογικά καλούδια συναντάμε ακόμα αναγνώριση δαχτυλικών αποτυπωμάτων και πλοήγηση με επαυξημένη πραγματικότητα, δηλαδή οδηγίες οι οποίες προβάλλονται στο παρμπρίζ οπότε είναι σα να ενσωματώνονται στο περιβάλλον.
Η Mercedes σε αυτή τη φάση αποκάλυψε μόνο μία έκδοση του μοντέλου, την EQE 350. Αυτή έχει έναν κινητήρα τοποθετημένο στον πίσω άξονα ο οποίος αποδίδει 290 ίππους και 530 Nm ροπής. Αργότερα, στον προαιρετικό εξοπλισμό θα προστεθεί η δυνατότητα για δεύτερο μοτέρ τοποθετημένο στον μπροστά άξονα, ώστε το αυτοκίνητο να αποκτήσει τετρακίνηση 4Matic. Επιπλέον, μπορεί να έχει τετραδιεύθυνση (όπως στην EQS) και ρυθμιζόμενη αερανάρτηση. Αμφότερα τα συστήματα ανήκουν στον προαιρετικό εξοπλισμό.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι το καπό δε θα μπορεί να ανοίξει.
Στα σημεία που ξεχωρίζουν είναι η πολύ μεγάλη χωρητικότητα της μπαταρίας, η οποία φτάνει τις 90.6 kWh. Όταν είναι πλήρως φορτισμένη, μπορεί να κινήσει το αυτοκίνητο για απόσταση μέχρι και 660 χλμ. σύμφωνα με τον κύκλο WLTP, ενώ η φόρτιση 10% – 80% μπορεί να γίνει σε 31 λεπτά, ανάλογα με την ισχύ του φορτιστή.
Η παραγωγή του μοντέλου θα ξεκινήσει στη Βρέμη κάπου στα μισά του 2022. Οι τιμές ακόμα δεν έχουν γίνει γνωστές.