Στους αγώνες επιστρέφει η Mitsubishi, μία από τις εταιρείες που έχουν συνδέσει το όνομά τους με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, σε πολλαπλά πρωταθλήματα κατά τη διάρκεια των ετών.
Δύο από τις πιο γνωστές κατηγορίες στις οποίες συμμετείχε και διακρίθηκε η ιαπωνική εταιρεία είναι το WRC και το Rally Dakar, όμως δεν είναι οι μοναδικές. Φυσικά η μεγαλύτερη παρακαταθήκη της μάρκας από τη συμμετοχή της στους αγώνες του WRC ήταν το Lancer Evolution ή πιο γνωστό ως Evo, ένα αυτοκίνητο δρόμου το οποίο είχε ελάχιστες διαφορές σε σχέση με εκείνα που έτρεχαν στις Ειδικές Διαδρομές.
Έκανε τις επιδοτήσεις, αμαξάρες. Σας θυμίζει κάτι;
Τις αγωνιστικές της δραστηριότητες η Mitsubishi τις “έτρεχε” μέσα από το τμήμα Ralliart που είχε ιδρυθεί το 1983. Ωστόσο, με τα χρόνια η εταιρεία απομακρύνθηκε σχεδόν από κάθε κατηγορία μηχανοκίνητου αθλητισμού. Αποτέλεσμα αυτού ήταν το τμήμα Ralliart να πάψει να υφίσταται το 2010.
Πλέον όλα αυτά αλλάζουν. Κατά τη διάρκεια σύσκεψης στην οποία ανακοινώθηκαν τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου, επιβεβαιώθηκε επίσημα ότι το τμήμα Ralliart θα αναστηθεί και η Mitsubishi θα επιστρέψει στους αγώνες.
Μαζί με την ανακοίνωση δόθηκε στη δημοσιότητα μια φωτογραφία του L200 στο οποίο έχουν τοποθετηθεί τμήματα που του δίνουν πιο σπορ χαρακτήρα και φέρουν την υπογραφή της Ralliart. Από αυτό υποθέτουμε ότι το L200 μάλλον θα είναι το μοντέλο με το οποίο οι Ιάπωνες θα επιστρέψουν στους αγώνες μετά από απουσία που ξεπέρασε τα 10 χρόνια.
Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης έγινε γνωστό ότι θα δημιουργηθεί και μια σειρά από αξεσουάρ με τα σήματα της Ralliart. Αυτά θα προορίζονται για όλα τα μοντέλα που περιλαμβάνει η γκάμα της ιαπωνικής μάρκας, ώστε ο ιδιοκτήτης να μπορεί να κάνει την εμφάνισή του αυτοκινήτου του πιο “άγρια”.
Προς το παρόν είναι άγνωστο σε ποιο άθλημα θα επιλέξει να μπει η Mitsubishi. Όπως είπαμε η εικόνα του L200 μόνο υποθέσεις μπορεί να δημιουργήσει. Αυτό που υπογράμμισε η εταιρεία είναι ότι παραμένει δεσμευμένη στα plug-in υβριδικά μοντέλα ακόμα και σε αγωνιστικό επίπεδο, όπως με το Mitsubishi Outlander PHEV το οποίο είχαν οδηγήσει οι Hiroshi Masuoka και Pascal Maimon.