Πριν από σχεδόν έξι δεκαετίες πραγματοποιήθηκε η επίσημη πρεμιέρα της Bentley T-Series στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού.
Το ημερολόγιο έδειχνε 5 Οκτωβρίου του 1965 όταν αποκαλύπτονταν η διάδοχος της S-Type. Σύμφωνα με τη βρετανική εταιρεία συνολικά κατασκευάστηκαν 1.868 αντίτυπα από την πρώτη γενιά της T-Series, εκ των τα περισσότερα με sedan αμάξωμα.
Η τιμή της προ φόρων, εκείνη την εποχή, ήταν 5.425 λίρες. Ακολούθησε το 1966 η T-Series με αμάξωμα δυο θυρών και το 1967 η σπάνια convertible εκδοχή της σε 41 μόλις αντίτυπα. Τη σκυτάλη παρέλαβε το 1977 η δεύτερη γενιά της T-Series, γνωστή ως T2, ενώ παρέμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1980.
Γιατί όμως θυμηθήκαμε την ιστορία της T-Series; Διότι η Bentley ανακοίνωσε ότι ξεκινάει τις εργασίες αποκατάστασης που θα φέρουν πίσω στη ζωή τη γηραιότερη στον κόσμο T-Series! Το σχετικό έργο άρχισε να υλοποιείται για πρώτη φορά τον Οκτώβριο του 2016 από μια ομάδα μαθητευόμενων της Bentley, αλλά «πάγωσε» καθώς η εισαγωγή νέων μοντέλων στη γκάμα και οι δράσεις για το μέλλον της ηλεκτροκίνησης, έγιναν προτεραιότητα.
Το έργο τώρα επανεκκίνει και εκτιμάται ότι οι εργασίες για την αποκατάσταση της εμβληματικής T-Series θα διαρκέσουν 18 μήνες, ενώ όταν ολοκληρωθούν η επεκτεινόμενη συλλογή με τα ιστορικά μοντέλα της Bentley θα αποκτήσει ακόμα ένα «κόσμημα». Τα αρχεία δείχνουν ότι η παλαιότερη T-Series κατασκευάστηκε στις 28 Σεπτεμβρίου του 1965.
Άνηκε στη Bentley, ενώ το αμάξωμα της είχε βαφτεί με γκρι χρώμα και στο εσωτερικό κυριαρχούσαν οι μπλε δερμάτινες επενδύσεις. Παρά το γεγονός ότι ο κινητήρας της παρέμεινε «σιωπηλός» τα τελευταία 15 χρόνια φαίνεται ότι βρίσκεται σε καλή κατάσταση.
O λόγος για τον V8 κινητήρα των 6.25 λίτρων, ο οποίος απέδιδε 228 ίππους, πετυχαίνοντας την καλύτερη αναλογία κιλών ανά ίππο (1,2 κιλά/ίππο) από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο. Επέτρεπε μέγιστη ταχύτητα 185 χλμ./ώρα και επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός 10,9 δευτ.
H αξιοπιστία και οι δυνατότητες εξέλιξης του είχαν σαν αποτέλεσμα να γίνει ο βασικός κινητήρας της Bentley για τα επόμενα 50 χρόνια. Αποσύρθηκε το 2019 έχοντας καταφέρει στα χρόνια της εξέλιξης του να διπλασιάσει την ισχύ και να τριπλασιάσει τη ροπή του, ενώ παρήγαγε 99% λιγότερες εκπομπές ρύπων.
H Τ-Series διέθετε τέσσερα δισκόφρενα, ανεξάρτητη ανάρτηση για όλους τους τροχούς με αυτόματο έλεγχο ύψους ανάλογα με το βάρος που μετέφερε. Ακόμα μια καινοτομία της T-Series είναι ότι μιλάμε για το πρώτο μοντέλο της Bentley με μονοκόκ αμάξωμα, καθώς οι εκλεκτοί της πελάτες ήθελαν μικρότερες εξωτερικές διαστάσεις, αλλά διατήρηση της ευρυχωρίας στο εσωτερικό.