Τους βενζινοκινητήρες θέλει να διατηρήσει ζωντανούς για όσο περισσότερο γίνεται η Porsche, οπότε στρέφεται στη λύση των συνθετικών καυσίμων. Για την ακρίβεια, βρίσκεται σε αναζήτηση συνεργατών, ώστε να προχωρήσει με την έρευνα πάνω στα λεγόμενα eFuels.
Τα συνθετικά καύσιμα δεν αποτελούν κάτι καινούριο ως ιδέα. Το αντίθετο. Υπάρχουν πολλά χρόνια. Όμως, οι αυτοκινητοβιομηχανίες ασχολούνται το τελευταίο διάστημα μαζί τους, ώστε να καταφέρουν να ανταποκριθούν στις ολοένα και πιο αυστηρές προδιαγραφές ρύπων, χωρίς να χρειαστεί να στραφούν αποκλειστικά στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Μεγάλο μέρος των αγοραστών δεν είναι ακόμα διατεθειμένο να στραφεί στην ηλεκτροκίνηση. Ωστόσο με τις προδιαγραφές ρύπων να πιέζουν, μάλλον τα eFuels θα αποτελέσουν τη λύση.
Μια ξεχωριστή Porsche 911 Turbo S αφιερωμένη σε έναν σπουδαίο οδηγό αγώνων
Δεν είναι τυχαίο ότι μέχρι τώρα είναι αρκετές οι εταιρείες που έχουν δηλώσει ότι θα εντάξουν τα eFuels στον προγραμματισμό τους. Ορισμένες από αυτές είναι οι McLaren, Mazda και Volkswagen. Επιπλέον, υπάρχουν σκέψεις να τα υιοθετήσει και η Formula 1, στο πλαίσιο των προσπαθειών της να μηδενίσει το αποτύπωμα άνθρακα που έχει, μέχρι το 2030.
Τα συνθετικά καύσιμα κατασκευάζονται δεσμεύοντας υδρογόνο και διοξείδιο του άνθρακα από τον αέρα. Μοναδική προϋπόθεση ώστε τα συνθετικά καύσιμα να αποτελούν βιώσιμη λύση, είναι η ενέργεια που χρησιμοποιείται σε όλη τη διαδικασία να προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές. Εφόσον ικανοποιείται αυτή η συνθήκη, σημαίνει ότι κατά την καύση των συνθετικών καυσίμων οι ρύποι που θα προκύψουν είναι ίσοι με εκείνους που δεσμεύτηκαν για τη δημιουργία τους. Με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζεται ότι δεν αυξάνεται η ποσότητα CO2 που υπάρχει στην ατμόσφαιρα.
Αποφάσεις όπως αυτή της Porsche μπορούν να εξασφαλίσουν ότι οι βενζινοκινητήρες θα μας συντροφεύουν για πολλά χρόνια ακόμα, χωρίς να συμβάλλουν περαιτέρω στην κλιματική αλλαγή.