Ήταν τον περασμένο Νοέμβριο όταν η Porsche μας αποκάλυψε ένα άγνωστο πρωτότυπο μοντέλο της, το οποίο δε μπήκε ποτέ στην παραγωγή και δε δημοσιεύτηκε ποτέ στον Τύπο.
Ο λόγος για το αμιγώς ηλεκτροκίνητο Vision Renndienst, το οποίο ήταν ένα «πείραμα» που πραγματοποιήθηκε το 2018, για το πως θα μπορούσε να μεταφερθεί σχεδιαστικό DNA της Porsche σε μια κατηγορία εντελώς άγνωστη για την ίδια, αυτή των βαν.
Πριν από οχτώ μήνες η γερμανική εταιρεία των supercars μας είχε δείξει μόνο την εξωτερική εικόνα του Vision Renndienst, ενώ τώρα αποφάσισε να μας επιτρέψει την είσοδο και στο εσωτερικό του.
Η πρώτη έκπληξη στα ενδότερα του Vision Renndienst έρχεται από το κάθισμα του οδηγού, το οποίο είναι κεντρικά τοποθετημένο. Παράλληλα μπορεί να περιστραφεί 180 μοίρες όταν είναι ενεργοποιημένο το σύστημα της αυτόνομης οδήγησης.
Πίσω από το τριάκτινο τιμόνι υπάρχει ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων. Στο σημείο αυτό να πούμε ότι η Porsche πιστεύει ότι οι πελάτες της θα ήθελαν ακόμα και στα αυτόνομα οχήματα της να υπάρχει τιμόνι και για το λόγο αυτό δεν το καταργεί.
Μέχρι 440 ίππους και τελική 270 χλμ./ώρα από την ανανεωμένη Porsche Macan
Χαμηλότερα αριστερά και δεξιά του τιμονιού έχουν τοποθετηθεί δυο οθόνες, οι οποίες εξυπηρετούν τα συστήματα ψυχαγωγίας για τους επιβάτες της δεύτερης σειράς. Πάνω από κάθε οθόνη υπάρχουν τρεις διακόπτες αεροπορικού τύπου. H Porsche υποστηρίζει ότι τα φυσικά κουμπιά και οι διακόπτες έχουν θέση στο μέλλον της αυτοκίνησης, καθώς ο οδηγός δε χρειάζεται να αποσπάσει το βλέμμα του από το δρόμο για να τα χρησιμοποιήσει.
Παρατηρήστε ότι η δεύτερη σειρά αποτελείται από δυο σπορ ανεξάρτητα μεταξύ τους καθίσματα, τα οποία έχουν απόσταση, ενώ όπως και του οδηγού, το κέλυφος τους είναι από ανθρακόνημα. Πιο πίσω υπάρχει ένα ενιαίο έδρανο που θυμίζει καναπέ, κάνοντας το Vision Renndienst εξαθέσιο.
Ένα ακόμα ενδιαφέρον στοιχείο στο εσωτερικό design του Vision Renndienst είναι τα ασύμμετρα πλευρικά παράθυρα. Η μια πλευρά έχει μεγάλες γυάλινες επιφάνειες για ανεμπόδιστη θέα, ενώ η άλλη πλευρά καλύπτεται με πάνελ, στα οποία τοποθετείται μια ψηφιακή «μπάρα ελέγχου» και οθόνες ψυχαγωγίας.