Σε μια ευρωπαϊκή αγορά που παρουσιάζει πτώση 12,3% σε σχέση με το ίδιο διάστημα της περσινής χρονιάς, το 1ο τρίμηνο του 2022, ο όμιλος Stellantis παρουσιάζει ένα σημαντικό μερίδιο αγοράς στα επιβατικά αυτοκίνητα και τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα, 21 %, με ηγετική θέση σε μεγάλες αγορές όπως Γαλλία , Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία, Βέλγιο αλλά και στην Ελλάδα.
Διαβάστε ακόμα
Το πρώτο τρίμηνο του 2022, η Peugeot και η Citroen συγκαταλέγονται στις 10 μάρκες με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ε.Ε. με τη Stellantis να έχει επίσης 5 μοντέλα στο top 10.
Peugeot 208, Citroen C3, Peugeot 2008, Opel Corsa και Fiat Panda, με το Peugeot 208 να είναι το αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη αυτό το διάστημα.
Η Stellantis επιβεβαιώνει επίσης την ηγετική της θέση στην αγορά της Ε.Ε. για ελαφρά επαγγελματικά οχήματα με μερίδιο 34,0%, που αντιπροσωπεύει πωλήσεις σχεδόν 145.000 οχημάτων το πρώτο τρίμηνο του 2022.
O όμιλος Stellantis με «ζωή» περισσότερη από ένα χρόνο μετά τη γέννησή του, βρίσκεται πλέον μεταξύ των ηγετών στην αγορά αυτοκίνητων και συνεχίζει την πορεία προς την ενεργειακή μετάβαση, (ηλεκτροκίνηση)
Η Stellantis είναι ο ηγέτης της αγοράς οχημάτων χαμηλών εκπομπών (LEV) για επιβατικά αυτοκίνητα και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα (LCV) στις κύριες ευρωπαϊκές χώρες όπως η Ιταλία (35,7% μερίδιο αγοράς), Γαλλία (30,3%), η Ισπανία (21,8%) Πολωνία ( 14,9%) το πρώτο 3μηνο του 2022 και είναι επίσης στην πρώτη θέση στις πωλήσεις LEV για την αγορά ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων της E.E. με μερίδιο 44,5%.
Τα νέα, Peugeot 3008, Ρeugeot 208, Fiat 500 με περισσότερες από 34.000 συνδυασμένες πωλήσεις για το πρώτο τρίμηνο του 2022, πλασάρονται ως μεταξύ των οχημάτων χαμηλών ρύπων (LEV) με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη. Επιπλέον, το 500άκι κατατάσσεται τρίτο στην αγορά BEV (ηλεκτρικά όχηματα) και το Peugeot 3008 είναι τρίτο στην αγορά των PHEV (plug-in hybrid).
Αυτό είναι ένα ισχυρό σημάδι για την πορεία της Stellantis που είναι προς την ηλεκτροκίνηση με τον Maxime Picat, επικεφαλής επιχειρησιακού τομέα, να δηλώνει: «Η στρατηγική δέσμευση του Ομίλου για την ηλεκτροκίνηση βασίζεται σε επενδύσεις άνω των 30 δισεκατομμυρίων ευρώ παγκοσμίως μεταξύ 2021 και 2025 σε ηλεκτροκίνηση και λογισμικό, με στόχο την επίτευξη μηδενικών εκπομπών άνθρακα έως το 2038.
Αυτό περιλαμβάνει την κυκλοφορία μοντέλων που σέβονται όλο και περισσότερο το περιβάλλον και συνεργασία με κορυφαίους συνεργάτες για την εύρεση νέων λύσεων που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών, αλλά και μέσω της δημιουργίας μιας βιώσιμης κυκλικής οικονομίας»