Παιχνίδια δισεκατομμυρίων για μεγάλους παίκτες και μικρά όρια ρύπων. Δεν είναι μυστικό πως η Tesla πουλούσε εδώ και 3 χρόνια στην FCA πιστώσεις ρύπων ώστε να αποφεύγει η ιταλική εταιρία τα πρόστιμα στην Ε.Ε.
Πείτε την αλήθεια! Ποιες ιδέες από αυτές είχατε τολμήσει στο αμάξι σας;
Σύμφωνα με τα τωρινά όρια, κάθε αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρώπη πρέπει να έχει μέσο όρο εκπομπών ρύπων CO2 95γρ./χλμ. ανά κάθε αυτοκίνητο που πουλά. Η FCA δεν μπορούσε να πιάσει αυτά τα όρια και έτσι αγόραζε τις πιστώσεις της Tesla ώστε να μπορεί να είναι νόμιμη για τα ευρωπαϊκά δεδομένα.
Την τελευταία 3ετία είχε δώσει 2.000.000.000 ευρώ, όμως ο νέος CEO της Stellantis βάζει τέλος σε αυτό το αλισβερίσι. Ο Carlos Tavares δήλωσε πως η συγχώνευση της FCA με την PSA καταφέρνει να εξασφαλίσει την απαλλαγή από πρόστιμα της Ε.Ε. χωρίς να αγοράσει την παραμικρή πίστωση από την Tesla.
Έτσι η Tesla χάνει την σημαντικότερο πελάτη της και η FCA εξασφαλίζει +2 δις. ευρώ το χρόνο.