Οι περισσότεροι γνωρίζουμε την ιταλική εταιρεία τροφίμων Barilla για τα ζυμαρικά της. Η ιστορία της ξεκίνησε το μακρινό 1877, ενώ πλέον τα ινία της κρατάει η τέταρτη γενιά της οικογένειας Barilla.
Ο Paolo Barilla εκτός από αντιπρόεδρος της εταιρείας είναι και λάτρης του μηχανοκινήτου αθλητισμού, ενώ η σημαντικότερη διάκριση που έχει λάβει ως οδηγών αγώνων ήταν το 1985, όταν με μια ιδιωτική Porsche 956 της Joest Racing, που μοιράστηκε με τους Klaus Ludwig, “John Winter”, κατέκτησε την πρώτη θέση της γενικής κατάταξης στο 24ωρο Λε Μαν.
Μετά από 36 χρόνια ο Paolo Barilla επιστρέφει στη ζωή την εμβληματική Porsche 956, αλλά μέσα από ένα άλλο «σώμα». Ο Ιταλός επιχειρηματίας είναι ο πρώτος πελάτης που ολοκλήρωσε, μετά από τρία χρόνια εργασιών, το νέο πρόγραμμα εξατομίκευσης Sonderwunsch της Porsche.
Σίγουρα ήταν το ιδανικό δώρο για τα 60α του γενέθλια. Συνεργάστηκε ο ίδιος με το τμήμα Porsche Exclusive Manufaktur για τη δημιουργία μιας ξεχωριστής Porsche 911 GT3, η οποία είναι εμπνευσμένη από την 956 που είχε ανέβει μαζί της στο ψηλότερο βάθρο.
Ο πρώτος ορατός κοινός παρονομαστής ανάμεσα στην 911 GT3 και στην ιστορική 956 είναι η διχρωμία στο αμάξωμα τους, καθώς το μπροστινό τμήμα είναι κίτρινο (Summer Yellow) και η «ουρά» μαύρη.
Το ίδιο κίτρινο χρώμα έχει χρησιμοποιηθεί και στα εσωτερικά «δακτυλίδια» των εμπρός φωτιστικών σωμάτων. Παράλληλα πλευρικά του αμαξώματος υπάρχουν λευκές και κίτρινες κάθετες λωρίδες.
Δείτε ακόμα
Παρατηρήστε ακόμα τον αριθμό 7, ο οποίος με λευκό φόντο αναγράφεται στο εμπρός καπό και στις πόρτες, όπως συνέβαινε και στην 956. Στο πίσω παράθυρο της 911 GT3 έχει τοποθετηθεί μια πλακέτα με το όνομα του Paolo Barilla και την ιταλική σημαία. Οι μπροστινές ζάντες της 911 GT3 είναι βαμμένες λευκές, ενώ οι πίσω χρυσές.
Η μαύρη μεγάλη αεροτομή της 956 ήταν η αφορμή για την ψηλή αεροτομή της σύγχρονης 911 GT3, ενώ η αποτελεσματικότητα της έχει δοκιμαστεί στην αεροδυναμική σήραγγα. Το λογότυπο τώρα “PB 60” που βρίσκεται σε διάφορα σημεία προέρχεται από τα αρχικά του ονόματος του Paolo Barilla και από την ηλικία του.
Ανοίγοντας την πόρτα αντικρύζεις στα μαρσπιέ των θυρών την ένδειξη “956 LE MANS 1986”, τις μαύρες σουέτ επενδύσεις στο ταμπλό, στο τιμόνι και στα πάνελ των θυρών, το λεβιέ ταχυτήτων που είναι παρόμοιος με της 956, καθώς επίσης και το περίγραμμα της πίστας κεντημένο στα προσκέφαλα των καθισμάτων.