Ενισχύεται σταθερά η ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα, παρά τις υψηλές τιμές και τις περιορισμένες υποδομές δημόσιας φόρτισης.
Στο 4,55% της συνολικής αγοράς επιβατικών αυτοκινήτων έκλεισε ο κλάδος των αμιγώς ηλεκτρικών στο 1ο εξάμηνο του έτους.
Στους ελληνικούς δρόμους κυκλοφόρησαν από τις αρχές του 2023 μέχρι και τον Ιούνιο 3.210 καινούργια επιβατικά αποκλειστικά με ηλεκτρικά μοτέρ μπαταρίας (BEV), τα οποία ασφαλώς φαίνονται πολύ λίγα στο σύνολο των 70.610 ταξινομήσεων νέων επιβατικών, ωστόσο, η τάση είναι διαρκώς αυξητική.
Τα περισσότερα βεβαίως είναι μοντέλα της πιο ακριβής κατηγορίας D (43,02%) και ο αριθμός τους βαίνει μειούμενος όσο πάμε στις μικρότερες κατηγορίες. Ο Μάρτιος, πάντως, ήταν ο καλύτερος μήνας όσον αφορά τις πωλήσεις ηλεκτρικών στην εγχώρια αγορά ως τώρα με 723 μονάδες.
Το χορό έσυρε ξανά η Tesla με 877 μονάδες (27,32%), ακολουθούμενη από την Opel με 346 μονάδες (10,78%) και την Volkswagen στην 3η θέση με 331 μονάδες (10,31%). Το Top 10 συμπληρώνεται ως εξής: Peugeot 245 (7,63%), Mercedes 236 (7,35%), Volvo 195 (6,04%), Citroen 180 (5,61%), BMW 176 (5,58%), Fiat 97 (3,02%), Audi 83 (2,59%).
Ως προς τις επιδόσεις των μοντέλων η πρώτη δεκάδα έχει ως ακολούθως: Tesla Model Y 538, Tesla Model 3 284, Opel Corsa 224, Volkswagen ID.3 175, Peugeot 208 160, Citroen C4 C4X 152, Mercedes EQA 135, Volvo XC40 118, Opel Mokka 111, Fiat 500 96.