Αυτή είναι η αλήθεια, για την Ηλεκτροκίνηση, όπως ειπώθηκε στο 9ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών, από τον Γενικό Γραμματέα Υποδομών και Μεταφορών, Ιωάννη Ξιφαρά.
Ο κ. Ξιφαράς μεταξύ άλλων τόνισε ότι «η πολιτική του κράτους δεν είναι μόνο επιδοτήσεις, και αν δούμε τι έδαφος έχουμε καλύψει τα τελευταία πέντε χρόνια που έχει αναπτυχθεί η οικονομία μας, αναμένουμε να κάνουμε catchup με την υπόλοιπη Ευρώπη σε λιγότερο από 3,5 χρόνια».
Προσθέτοντας μάλιστα πως η μεταστροφή των μεταφορών προς την ηλεκτροκίνηση είναι μια διαρκής άσκηση ισορροπίας, η οποία δεν αφορά την ελίτ για αυτόν ακριβώς το λόγο γίνονται επενδύσεις στις αστικές συγκοινωνίες».
Θα δείξει και το πλαίσιο της επιδότησης «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3», το οποίο θα είναι λάθος να έχει οριζόντια επιδότηση.
Είναι άλλο πράγμα να αγοράζεις ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο στα 35.000 ευρώ και άλλο στα 100.000 ευρώ.
Αυτά τα δύο αυτοκίνητα δε γίνεται να έχουν την ίδια μείωση, καθώς δεν απευθύνονται σε αγοραστές με την ίδια οικονομική επιφάνεια.
Στην Ευρώπη πάντως υπάρχουν κράτη που οι επιδοτήσεις είναι μέχρι μιας συγκεκριμένης τιμής, δίνοντας έμφαση στα πιο προσιτά ηλεκτρικά οχήματα.
Μετά από αυτήν την τιμή αγοράς δεν υπάρχει επιδότηση ούτε ευρώ…