Η ηλεκτροκίνηση είναι το ζήτημα των ημερών, όπου εκτός από τα νέα μοντέλα γίνονται και πολλές συζητήσεις γύρω από τις μπαταρίες, την κατασκευή τους, τα υλικά, τα κόστη.
Οι τελευταίες έρευνες αναφέρουν ότι οι επενδύσεις στην παραγωγή μπαταριών λιθίου-θείου θα μειώσουν σημαντικά τη ρύπανση κατά την παραγωγή τους.
Ηλεκτροκίνηση: Νέες επενδύσεις στην κατασκευή των μπαταριών
Στην Ευρώπη είναι από τους κορυφαίους στην ηλεκτροκίνηση, αλλά στην Αμερική ο όμιλος Stellantis υστερεί πολύ σε σχέση με τους άλλους. Ένας από τους λόγους είναι η παραγωγή μπαταριών, την οποία η εταιρεία εξετάζει σοβαρά ως τη ραχοκοκαλιά των μελλοντικών δραστηριοτήτων.
Κοιτάζει όμως το μέλλον, θέλοντας να ακολουθήσει μονοπάτια εντελώς διαφορετικά από το σήμερα.
Και αυτό φαίνεται περισσότερο κατά τις συζητήσεις στα στρογγυλά τραπέζια με τους μηχανολόγους της εταιρείας να πιστεύουν ότι οι μπαταρίες λιθίου-θείου για ηλεκτρικά οχήματα είναι το αύριο, και οτι θα έχουν προτεραιότητα τα επόμενα χρόνια.
Σύμφωνα με αυτούς, η ανάπτυξη αυτής της τεχνολογίας θα έχει ως αποτέλεσμα χαμηλότερες τιμές και έως 60% χαμηλότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά τη διαδικασία παραγωγής τους.
Ως στρατηγικός συνεργάτης επιλέχθηκε η νέα σχετικά εταιρεία Lyten από τη Silicon Valley, των ΗΠΑ που ακολουθεί μια διαφορετική τεχνική στην κατασκευή των μπαταριών.
Ηλεκτροκίνηση και νέα υλικά στην κατασκευή των μπαταριών
Αυτή η εταιρία, σε αντίθεση με τα παραδοσιακά υλικά κατασκευής μπαταριών, όπως, το νικέλιο, το κοβάλτιο και το μαγγάνιο, αυτά δεν χρησιμοποιούνται στην παραγωγή αυτού του τύπου μπαταρίας.
Οι πρώτες ύλες για την παραγωγή τους μπορούν γενικά να προμηθεύονται από τοπικές πηγές χωρίς προβλήματα εφοδιασμού και σε προσιτή τιμή, τόσο στην Αμερική όσο και στην Ευρώπη.
Η εφαρμογή της νέας τεχνολογικής λύσης θα ικανοποιήσει τις ανάγκες της βιομηχανίας που απαιτεί ελαφρύτερες μπαταρίες με μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα.
Προς το παρόν, το ύψος της επένδυσης για την ανάπτυξή τους, καθώς και οι ημερομηνίες που θα κυκλοφορούσαν στην αγορά τα πρώτα οχήματα τα οποία θα φέρουν τη νέα γενιά μπαταριών, δεν είναι ακόμα γνωστά.
Τότε λοιπόν θα μειωθούν και οι τιμές των αυτοκινήτων; που έχουν πάρει για τα καλά τον ανήφορο με μεγάλη ταχύτητα.