Αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση για το επερχόμενο Amarok φαίνεται ότι ετοιμάζει η Volkswagen.
Υπενθυμίζουμε ότι το νέο Amarok αναπτύσσεται σε συνεργασία με τη Ford και στην πραγματικότητα θα είναι ένα Ranger με δικό του σύστημα κίνησης, ενώ οι κινητήρες και η σχεδίαση του θα έχουν την υπογραφή της Volkswagen.
Αρχικά το γερμανικό pickup θα λανσαριστεί με κινητήρες εσωτερικής καύσης τον Ιούνιο, ενώ οι παραδόσεις του θα αρχίσουν πριν το τέλος του τρέχοντος έτους. Άγνωστο παραμένει τώρα πότε θα κάνει πρεμιέρα η αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση του Amarok. Λεπτομέρειες σχετικά με τους ηλεκτροκινητήρες, τις μπαταρίες και το λογισμικό δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστές, ενώ ερωτηματικό υπάρχει για τη σχέση του με το ηλεκτρικό Ranger.
Διαβάστε ακόμα
Με μεταξόνιο που αγγίζει τα 3,27 μέτρα το Amarok έχει αρκετό χώρο για την τοποθέτηση της μπαταρίας στο δάπεδο του, ενώ θα διαθέτει πλαίσιο τύπου σκάλας για καλύτερες off-road ικανότητες.
Η παραγωγή των Amarok πραγματοποιούταν στο Ανόβερο της Γερμανίας και στην Αργεντινή. Στη νέα του γενιά όμως θα κατασκευάζεται από τη Ford στη Νότια Αφρική. Εκεί μάλιστα πραγματοποιούνται και οι δοκιμές εξέλιξης του, ενώ πρωτότυπα Amarok φαίνεται ότι έχουν εντοπιστεί και στους γερμανικούς αυτοκινητόδρομους.
Σύμφωνα με τον Lars Krause, υπεύθυνο στο Τμήμα Μάρκετινγκ της Volkswagen, το Amarok θέλει να επεκτείνει το πελατολόγιο του. Συνήθως προσελκύει ανθρώπους που ασχολούνται με τη γεωργία. Αυτό θέλουν να το αλλάξουν στη Volkswagen και σύμφωνα με τον Krause, ο κατάλληλος τρόπος είναι η σχεδίαση του Amarok