Ο Ιάπωνας Τακούμα Σάτο είναι ο 20ος οδηγός που κατακτά τη νίκη στα 500 Μίλια της Ινδιανάπολις περισσότερες από μια φορά.
Δεύτερη λοιπόν νίκη για τον Σάτο που εκκίνησε από την 3η θέση, δίπλα στον Σκοτ Ντίξον. Ο Ντίξον εκκίνησε δεύτερος και τερμάτισε σε αυτήν τη θέση ενώ 3ος ολοκλήρωσε ο Γκράχαμ Ράχαλ που εκκίνησε από την 8η θέση στην αφετηρία.
Όσο για τον poleman, Μάρκο Αντρέτι εγγονός του θρύλου Μάριο Αντρέτι, τερμάτισε στην 13η θέση.
Όμως οι προβολείς ήταν στραμμένοι στον Φερνάντο Αλόνσο που δεν τα κατάφερε να γράψει ιστορία ώστε να γίνει ο δεύτερος οδηγός στην παγκόσμια ιστορία του motorsport ο οποίος κατακτά τις νίκες στους τρείς πιο σημαντικούς αγώνες της υφηλίου, σε πίστα.
Το Γκραν Πρι του Μονακό, οι 24Ώρες του Λε Μαν και τα 500 Μίλια της Ινδιανάπολις.
Ο Αλόνσο έχοντας κερδίσει τους δύο πρώτους ήθελε και τη νίκη και στον αμερικάνικο αγώνα ώστε να «κατακτήσει» το triple crown.
Δεν τα κατάφερε. Εκκίνησε από την 26η θέση και τερμάτισε 21ος, ένα γύρο πίσω από τον νικητή.
Από τις κατατακτήριες έδειξε ότι ο Αλόνσο, υπο κανοικές συνθήκες, θα ήταν πάρα πολύ δύσκολο να πρωταγωνιστούσε καθώς σε χρόνους ήταν αρκετά πίσω από τους συναδέλφους του που έγραφαν τους ταχύτερους γύρους. Μπορεί και το αυτοκίνητο να μην ήταν «πρώτης» γραμμής ( πρόβλημα με το συμπλέκτη αντιμετώπισε ο Ισπανός) , ίσως και ο κινητήρας που ήταν της Chevrolet, ενώ οι αντίστοιχοι της Honda ήταν γρηγορότεροι τόσο στις κατατακτήριες όσο και στον αγώνα, με τους τέσσερις πρώτους στον τερματισμό να είναι με ιαπωνικά μοτέρ.
Αν και στους αγώνες ποτέ δεν ξέρεις, αυτή ίσως να ήταν και η τελευταία προσπάθεια του Αλόνσο για να κατακτήσει τη νίκη στον Αμερικάνικο αγώνα.
Και αυτό καθώς ο Αλόνσο από τη νέα σεζόν επιστρέφει και πάλι στη Formula 1 με τα χρώματα της Renault, ταυτόχρονα όμως περνούν και τα χρόνια.
Και για τους φίλους των στατιστικών στοιχείων να σημειώσουμε ότι ο ταχύτερος γύρος του Σάτο σημειώθηκε με 357,4128 χλμ. στο «κοντέρ» .