Οι ρυθμιστικές αρχές αυτοκινήτων των ΗΠΑ δήλωσαν ότι σκοπεύουν να απαιτήσουν από τις αυτοκινητοβιομηχανίες να συλλέγουν περισσότερα δεδομένα σύγκρουσης από συσκευές εγγραφής δεδομένων συμβάντων -πιο γνωστά ως “μαύρα κουτιά”.
Η Εθνική Διοίκηση Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας (NHTSA) πρότεινε, πριν λίγες ώρες, να απαιτείται από τα μαύρα κουτιά να συλλέγουν 20 δευτερόλεπτα δεδομένων πριν από τη συντριβή με υψηλότερο ρυθμό συχνότητας για να βοηθήσουν στην καλύτερη κατανόηση των ενεργειών που οδηγούν σε σύγκρουση.
Η NHTSA απαιτεί επί του παρόντος πέντε δευτερόλεπτα δεδομένων πριν από τη σύγκρουση με χαμηλότερο ρυθμό συλλογής για οχήματα με EDR (ανίχνευση και η απόκριση τελικού σημείου).
Η υπηρεσία είχε μελετήσει την υιοθέτηση του κανονισμού για περισσότερα από τρία χρόνια -όπως απαιτείται από το Κογκρέσο βάσει νόμου του 2015. Η NHTSA υποτίθεται ότι θα είχε οριστικοποιήσει τους νέους κανόνες συλλογής δεδομένων έως το 2020.
Τα δεδομένα μαύρου κουτιού είναι ένα βασικό εργαλείο για τις έρευνες του NHTSA, συμπεριλαμβανομένων των ατυχημάτων όπου υπάρχουν υποψίες για προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού.
Η NHTSA τονίζει ότι τα δεδομένα παρέχουν ένα “περιεκτικό στιγμιότυπο” των ενεργειών του οδηγού πριν από μια σύγκρουση και μπορούν να βοηθήσουν στη “βελτίωση των μελλοντικών σχεδίων οχημάτων και πιο αποτελεσματικών κανονισμών ασφαλείας” -χρησιμοποίησε δεδομένα από τα EDR στον ανιχνευτή ακούσιας επιτάχυνσης Toyota του 2010.
Το 2019, υπό τον πρώην πρόεδρο των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ, η NHTSA απέσυρε μια πρόταση του 2012 για την απαίτηση EDR σε όλα τα νέα αυτοκίνητα, επειδή ανέφερε ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες είχαν εγκαταστήσει εθελοντικά τις συσκευές σχεδόν σε όλα τα οχήματα…
Το 2006, η NHTSA ζήτησε από τις αυτοκινητοβιομηχανίες που εγκατέστησαν EDR να συλλέγουν ορισμένα δεδομένα, συμπεριλαμβανομένης της ταχύτητας του οχήματος, των δυνάμεων σύγκρουσης τη στιγμή της πρόσκρουσης, εάν ενεργοποιήθηκε ο αερόσακος ή εάν τα φρένα πατήθηκαν τις στιγμές πριν από τη σύγκρουση και εάν οι ζώνες ασφαλείας ήταν δεμένες.
Το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών, το 2004, συνέστησε να καταστούν υποχρεωτικά τα EDR σε όλα τα οχήματα μετά από ένα δυστύχημα στην Καλιφόρνια με 9 νεκρούς.
Η NHTSA εκτιμά ότι το 99,5% των νέων οχημάτων έχουν EDR.
Οι νέοι κανόνες θα τεθούν σε ισχύ όχι νωρίτερα από τον Σεπτέμβριο του 2023.
Διαβάστε ακόμα