Μια ευκαιρία ακόμα να λάμψουν ξανά (ίσως την τελευταία) έχουν Lancia και Alfa Romeo, με την πρώτη να είναι εκείνη που τη χρειάζεται περισσότερο από οτιδήποτε άλλο.
Όταν οι FCA και PSA συγχωνεύθηκαν δημιουργώντας τη Stellantis δημιουργήθηκε ένα μεγάλο ερωτηματικό σχετικά με το μέλλον των εταιρειών που αποτελούσαν τους δύο ομίλους. Το ζήτημα ήταν ότι πλέον έπρεπε να συνυπάρξουν και να βρεθεί χώρος για 14 διαφορετικές μάρκες, πράγμα πολύ δύσκολο.
Εν τούτοις οι άνθρωποι του ομίλου έσπευσαν ήδη από τις πρώτες μέρες μετά τη συγχώνευση να δηλώσουν ότι όλες οι μάρκες θα συνεχίσουν να υφίστανται.
Stellantis: Τα πλάνα για Alfa Romeo, DS και Lancia
Μερικές από τις εταιρείες για τις οποίες υπήρχε μεγαλύτερη ανησυχία ήταν οι Alfa Romeo, Lancia, DS Automobiles και Chrysler.
Τώρα, λοιπόν, με επίσημες δηλώσεις ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares, ανακοίνωσε πως όλες οι εταιρείες του ομίλου ανεξαιρέτως θα έχουν 10 χρόνια στη διάθεσή τους ώστε να αποδείξουν ότι μπορούν να έχουν μία θέση στον όμιλο.
Αυτή η τελευταία ευκαιρία θα έχει διάρκεια 10 χρόνια. Κατά τη διάρκειά τους οι διάφορες μάρκες θα δεχτούν επενδύσεις και θα παρουσιάσουν νέα μοντέλα, ώστε να μπορέσουν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους.
Στη χειρότερη μοίρα όλων βρίσκεται η Lancia η οποία εδώ και αρκετά χρόνια διαθέτει στην γκάμα της μόνο την απαρχαιωμένη πλέον Ypsilon, ενώ η μόνη χώρα στην οποία δραστηριοποιείται είναι η Ιταλία.
Πολύ κακή είναι η εικόνα και για την Chrysler, η οποία διαθέτει μόνο δύο μοντέλα στην γκάμα της, τα οποία μάλιστα έχουν κάποια χρόνια στην πλάτη τους ήδη.
Μόνο δύο μοντέλα έχει και η Alfa Romeo, όμως η ιταλική φίρμα έχει και δύο πλεονεκτήματα. Πρόκειται για μη παρωχημένα μοντέλα, το ένα από τα δύο είναι SUV σε κατηγορία αρκετά δημοφιλή, ενώ προ των πυλών βρίσκεται και τρίτο μοντέλο, η Tonale. Θα είναι και αυτό SUV, μικρότερου μεγέθους (άρα σε ακόμα πιο δημοφιλή κατηγορία), ενώ θα σηματοδοτήσει την είσοδο της εταιρείας στην ηλεκτρική εποχή καθώς θα είναι το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο της.
Τέλος, η DS Automobiles είναι σε καλύτερη κατάσταση. Διαθέτει σχετικά ευρεία γκάμα μοντέλων, μεταξύ των οποίων είναι plug-in υβριδικά αλλά και αμιγώς ηλεκτρικά, ενώ έχει και ξεκάθαρο προσανατολισμό ως προς το κοινό στο οποίο απευθύνεται.
Οι τρεις ευρωπαϊκές μάρκες από εδώ και πέρα θα συνεργάζονται, ώστε να δημιουργούν μοντέλα από κοινού.
Πρόκειται πραγματικά για μια χρυσή ευκαιρία που εμφανίστηκε ξαφνικά τόσο για την Alfa Romeo, όσο κυρίως για τη Lancia, η οποία είναι θαύμα πώς έχει επιβιώσει με τις παραπάνω συνθήκες.