Έντεκα ολόκληρους μήνες περίμενε ο Οζιέ για να ανέβει ξανά στο πρώτο σκαλί του βάθρου και δικαίως το πανηγύρισε δεόντως.
Λίγο πριν ανέβει στην μπάρα του τερματισμού, έκανε μερικά νικηφόρα «ντόνατς» με το Yaris του, ενθουσιάζοντας τους θεατές. Δεν ενθουσιάστηκαν καθόλου, όμως οι αγωνοδίκες και επέβαλαν στον Γάλλο πρόστιμο 1500ευρώ!
Οι αγωνοδίκες χαρακτήρισαν τα ντόνατς ως “μη ασφαλή πράξη” , καθώς το Σαλού δεν είχε δηλωθεί ως “ζώνη επίδειξης οδήγησης” στους συμπληρωματικούς κανονισμούς του αγώνα -προϋπόθεση για τέτοιους πανηγυρισμούς, σύμφωνα με τους αθλητικούς κανονισμούς του WRC.
Επειδή ο Οζιέ δεν μπορούσε να παραστεί στη συνάντηση των αγωνοδικών, ο Κάι Λίντχολμ ανέλαβε να μεταφέρει τις εξηγήσεις του οδηγού της ομάδας του.
«Ο Διευθυντής της Ομάδας δήλωσε ότι ο οδηγός είδε, πώς ένα προηγούμενο αυτοκίνητο ξεκίνησε με “σπινιάρισμα” για τη ράμπα και σκέφτηκε, ότι αυτός ήταν ένας χώρος επίδειξης για να εκτελέσει ντόνατς», έγραφε η απόφαση των αγωνοδίκων. Ο Διευθυντής της Ομάδας ζήτησε συγγνώμη για αυτό το περιστατικό».
Ανεξάρτητα από τη συγγνώμη, στον Οζιέ επιβλήθηκε πρόστιμο και επίπληξη για τις πράξεις του.
«Οι αγωνοδίκες σημειώνουν ωστόσο ότι, σύμφωνα με το Άρθρο 34.1.3 του Αθλητικού Κανονισμού του 2022 της FIA WRC, «η επίδειξη οδήγησης μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο, όταν επιτρέπεται από τους συμπληρωματικούς κανονισμούς του ράλι».
«Αυτό δεν ίσχυε εδώ, ούτε στον Συμπληρωματικό Κανονισμό, ούτε σε Δελτίο. Η οδηγική συμπεριφορά, την οποία οι Αγωνοδίκες θεωρούν ως «επίδειξη οδήγησης», αντιπροσώπευε σε αυτή την περίπτωση μια μη ασφαλή πράξη».
Εκτός από το χρηματικό πρόστιμο δεν επιβλήθηκε κάποια άλλη ποινή στον Οζιέ, οπότε και κράτα τη νίκη και την πρώτη θέση στον αγώνα.
Να θυμίσουμε ότι τα νικηφόρα «ντόνατς» ξεκίνησαν από την Ελλάδα και το δικό μας Ράλι Ακρόπολις. Ήταν το 1990 όταν ο Κάρλος Σάινθ έκανε την πρώτη του νίκη στο WRC και πανηγύρισε κατ’ αυτόν τον τρόπο στον τερματισμό στο Ζάππειο. Το 1991 είχε διαμορφωθεί όλος ο χώρος του Ζαππείου για νικηφόρα «ντόνατς» και ο Οριόλ που είχε κερδίσει τότε τα τίμησε. Την επόμενη χρονιά ήρθε η απαγόρευσή από την FIA.