Το πρώτο σκέλος του Ιστορικού Ράλι Ακρόπολις ολοκληρώθηκε στην Ιτέα μετά από 6 Ειδικές Διαδρομές, όλες χωμάτινες, μεταξύ αυτών και η νυχτερινή «Καρούτες».
Στην πρώτη θέση «τοποθέτησαν» εξαρχής το άσπρο-κόκκινο Ford Sierra Cosworth by Kirkos Racing oι Κώστα Πίτσος-Στέλιος Καραπαπάζης που ήταν οι ταχύτεροι σε όλες τις Ειδικές Διαδρομές οδηγώντας στρωτά το 4θυρο 4κίνητο μοντέλο.
Στη δεύτερη θέση οι Παναγιώτης Παραδείσης-Κώστα Ποιμενίδης που οδηγούν συνεχώς «πάνω» στο γκάζι το Ford Escort Gr4 που επιμελείται με ξεχωριστό κέφι ο Δημήτρης Γιαλούρης με την ομάδα του Σταμάτη Παντιέρα.
Οι Παραδείσης-Ποιμενίδης σημείωσαν σε όλες τις Ειδικές Διαδρομές τους δεύτερους χρόνους καθώς το Sierra δεν «πιάνεται» ως ισχυρότερο και 4κίνητο.
Πάντως τα παιδιά κλέβουν την παράσταση από τον τρόπο που οδηγούν.
Εάν δεν υπάρξουν απρόοπτα μεταξύ των δύο πληρωμάτων, αυτά θα είναι τα χρώματα των δύο πρώτων θέσεων στο βάθρο.
Στη τρίτη θέση πλασαρίστηκαν οι Αλέξανδρος Χαλιβελάκης- Θάνος Παπαγεωργίου (Ford Escort) που είχαν χάσει την τρίτη θέση στην προτελευταία Ειδική Διαδρομή από τους Σπύρο Πετρίδη-Τόλη Πάλλα με τη λευκή και ιδιαίτερα προσεγμένη Toyota Corolla AE 86.
Στη νυχτερινή όμως «απάντησαν» και επέστρεψαν στην 3η θέση, ενώ στη νυχτερινή θα πρέπει να αναφέρουμε τον 4ο χρόνο των Σωτήρη Σκαλτσά-Κώστα Σούκουλη με το VW Golf, που σε όλες τις Ειδικές Διαδρομές το πρωί είχαν προβλήματα με την τροφοδοσίας καθώς ο κινητήρας δεν «δούλευε». Όμως υπο τις οδηγίες της petroretro911 δόθηκαν διάφορες λύσεις στο σύστημα ψεκασμού και όπως έδειξε ο χρόνος το αυτοκίνητο «δούλεψε» στην τελευταία Ειδική Διαδρομή.
Εντυπωσιακά οδηγούν το Volvo 142 οι γιός Ανδρέας και πατέρας Παπαγεωργίου που βρίσκονται στην 5η θέση μπροστά από τους Γιώργο Παραδείση-Μιχάλη Φράγκου με Ford Escort που ετοιμάστηκε από την ομάδα του Δημήτρη Γιαλούρη με πολύ μεράκι.
Πρώτοι στην κλάση έως τα 1.300 κ.εκ. οι Γρηγόρης Πιερουτσάκος-Αλέκος Ματαλιωτάκης με το προσεγμένο Peugeot 205 Rallye της Χρυσάφης –Service. Εάν δεν είχαν το πρόβλημα στην 1η Ειδική Διαδρομή με τον κολλημένο επιλογέα στην 4η ταχύτητα θα φιγουράριζαν πιο ψηλά από την 7η θέση.
Πολύ προσεγμένο επίσης το άσπρο-κόκκινο Toyota Corolla AE 86 των Γιώργου Κασσιδόπουλου-Βαγγέλη Παναρίτη που φροντίζει η GrecοTechnica.
Mας άρεσε πολύ επίσης το μπλε-πράσινο Toyota Starlet των Τάκη Κουτσίκου-Νίκου Πετρόπουλου by Kirkos Racing που δούλευε σαν ραπτομηχανή. Εγκατέλειψαν από έξοδο στην 3η Ειδική Διαδρομή.
Από έξοδο στη 2η Ειδική Διαδρομή οι Δημήτρης Βαζάκας-Νίκος Τσάδαρης με Toyota Starlet που αντιμετώπισαν προβλήματα με τον κινητήρα από την αρχή του αγώνα.
Ωραία η προσπάθεια των Χρυσόστομου Καρέλλη- Λεωνίδα Μουζάκη με το Peugeot 205 της A.P.R, που έγραψαν μερικούς ωραίους χρόνους μεν, αλλά ένα ημιαξόνιο τους οδήγησε στην εγκατάλειψη δε.
Άτυχοι στη νυχτερινή Ειδική Διαδρομή οι Θέμης Χαλκιάς-Ανδρέας Βίγκος με το Datsun Violet. Στην προτελευταία Ειδική Διαδρομή μετά από ωραία επίδοση βρισκόντουσαν στην 6η θέση. Όμως στη νυχτερινή το δυναμό δεν δούλεψε και έκαναν την Ειδική Διαδρομή χωρίς φώτα. Αποτέλεσμα τελευταίος χρόνος και να «πέσουν» στην 16η θέση.
Εγκατέλειψαν από κινητήρα οι Άγγελος Ζήνας-Κώστας Συνετός με Toyota Corolla
To 2o και τελευταίο σκέλος του αγώνα περιλαμβάνει 5 Ειδικές Διαδρομές, όλες χωμάτινες συνολικού μήκους 67.08 χλμ. με τερματισμό στο Ζάππειο στις 19:00