Με ήλιο και βροχή στο Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, οι Βρετανοί ΜακΚόρμακ-Μίτσελ με το θηριώδες Ford Escort, με τον απίθανο ήχο, πετούν χαμηλά στις Ειδικές Διαδρομές του αγώνα και προηγούνται στο τέλος του δεύτερου σκέλους και του πιο δύσκολου λόγω καιρικών συνθηκών.
Οδεύουν λοιπόν προς τη νίκη, αν και στους αγώνες τίποτα δεν είναι σίγουρο μέχρι να αντικρίσεις την καρό σημαία.
Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις: Οι Βρετανοί πολύ δύσκολα θα χάσουν τη νίκη
Η διαφορά όμως των σχεδόν 5 λεπτών από τους δεύτερους, Πιεράντζιολι-Φαρνόκια με το Ford Sierra Cosworth, θεωρείται πολύ μεγάλη για να καλυφθεί υπο κανονικές συνθήκες.
Οπότε οι Βρετανοί είναι ένα «βήμα» πριν τη νίκη.
Στην 3η θέση ένα ακόμα βρετανικό Ford Escort με τους Έρνι και Κάρεν Γκράχαμ ενώ στην 4η θέση είναι η επίδοση του αγώνα οι Τσέχοι Κόβαρικ-Καπιτς με το Skoda Felicia.
Πρώτοι Έλληνες στο τέλος του δεύτερου σκέλους, Σταφυλοπάτης-Χατζηρήγας
Στην 5η θέση μια ακόμα πολύ καλή επίδοση του αγώνα, οι Σταφυλοπάτης-Χατζηρήγας με το Ford Escort, που προηγούνται της ελληνικής κατάταξης, ύστερα από συγκλονιστικό αγώνα, όπως και οι δεύτεροι Έλληνες Αργυρίου-Λάσκος με το εντελώς νορμάλ Toyota Starlet στην 7η θέση.
Τη 10άδα συμπληρώνουν οι Παπαδημητρίου-Σιγάλας (Toyota Starlet Turbo), Αμαξόπουλος-Μωραίτη (Toyota Corolla) και οι Σίγκφριντ-Ρενάτε Μέϊρ με το μεγάλο και ακατάλληλο Volvo 240.
Ξεχωριστή μνεία αξίζει για τους Παραδείση-Φράγκου που γράφουν πολύ καλούς χρόνους με το Ford Escort, που όμως βρίσκονται πολύ πίσω λόγω της εγκατάλειψης στην 2η Ειδική του αγώνα «Θήβα» όταν αρνήθηκε να «δουλέψει» το μοτέρ.
Το ίδιο ισχύει και για τους Αθανάσουλα-Μπασιούκα που εγκατέλειψαν στο 1ο σκέλος από επιλογέα στο Toyota Starle.
Το έφτιαξαν και επέστρεψαν κάνοντας έναν θαυμάσιο αγώνα, «γράφοντας» μάλιστα και τον 3ο χρόνο στη γενική κατάταξη στην 1η Ειδική Διαδρομή του 2ου σκέλους «Παρνασσός» 15.27 χλμ.
Αλλά λόγω της εγκατάλειψης και αυτό το πλήρωμα στο 1ο σκέλος βρίσκεται πολύ πίσω στη γενική κατάταξη.
Μηχανικά προβλήματα στο Volkswagen Golf GTI αντιμετώπισαν και οι Δελαπόρτας-Παναρίτης με αποτέλεσμα να χάσουν πολλές θέσεις στη γενική, που στο 1ο σκέλος φιγουράριζαν στην 6η θέση της γενικής και στη 2η Ελληνική.
To 3o και τελευταίο σκέλος του Ιστορικού Ράλι Ακρόπολις περιλαμβάνει 4 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 43.83 χλμ. με τερματισμό στις 14.37 στην Ελευσίνα.
Θα ακολουθήσει και φωτογραφικό ρεπορτάζ.