Το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις πέρασε στην ιστορία και η αποτίμηση, σύμφωνα με την ΟΜΑΕ, είναι ότι γνώρισε μεγάλη επιτυχία.
Από πού πηγάζει άραγε αυτή η επιτυχία και με το πομπώδες αυτό στυλ που την «επικοινωνεί» στο δελτίο Τύπου;
Οι παράμετροι για να στεφθεί με επιτυχία ένας αγώνας είναι πάρα πολλές. Η μία είναι το καθαρά αγωνιστικό μέρος, αλλά και αυτό πίσω από τα χρονόμετρα, τους χρόνους, τις εξατμίσεις, τα ελαστικά.
Σε αυτόν τον τομέα η ΟΜΑΕ ομολογουμένως τα πήγε καλά. Έξυπνα επιλεγμένες Ειδικές Διαδρομές, σωστές σε μήκος, και με βασίλισσα τη νυχτερινή Ειδική Διαδρομή.
Το γραφείο Τύπου βαθμολογείται με υψηλό βαθμό, με κορυφαίο φωτογραφικό υλικό.
Χίλια «μπράβο» στην άμεση επέμβαση του κριτή στο «γεφυράκι» της Ασωπίας λόγω εξόδου των Βαζάκα – Τσάδαρη και στις Καρούτες λόγω της ολικής καταστροφής του VW Golf των Χριστοδούλου – Σαμαρά από φωτιά. Που όμως δεν έχει ν κάνει με την ΟΜΑΕ, αλλά αποκλειστικά με την αντίληψη και τις ενέργειες των κριτών.
Οι Ειδικές Διαδρομές είχαν θεατές, η Ιτέα όχι. Αυτά ήταν στα υπέρ και τα έχουμε ξανασχολιάσει.
Και πάμε τώρα στα «άλλα» πίσω από τα χρονόμετρα, όπου εδώ η αποτυχία είναι πλήρης.
Και να ποιοι είναι οι λόγοι:
Καμία ξένη συμμετοχή, μηδενική προβολή, μη ύπαρξη ταμπελών πληροφόρησης χρόνων Ειδικών Διαδρομών για τα πληρώματα, στα οποία, επίσης, δεν προσφέρθηκε κανένα μπουκάλι νερό στο τέλος των Ειδικών Διαδρομών, παρά το γεγονός ότι εκείνο το Σαββατοκύριακο ο υδράργυρος χτύπαγε 40άρια.
Εκκίνηση και τερματισμός χωρίς ράμπα, μόνο 36 συμμετοχές, που έφτασαν στο τέλος 19, και μόνο 4 πληρώματα στη νεοσύστατη κατηγορία legend, την οποία στην επικοινωνία η ΟΜΑΕ μας τη σύστησε με ύφος σαν να «ανακαλύφθηκε ο τροχός».
Και, βέβαια, χωρίς χορηγό.
Ναι, το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις δεν είχε κανέναν χορηγό.
Μάλιστα, η πόρτα ήταν «θεόκλειστη», σύμφωνα με πληροφορίες, όταν προσπάθησε η ΟΜΑΕ να διαβεί πόρτες εταιρείας λιπαντικών, τράπεζας, κινητής τηλεφωνίας, για την αναζήτηση χορηγού.
Μην μπερδεύεστε, η COSMOTE ήταν χορηγός επικοινωνίας…
Για ποια επιτυχία, λοιπόν, μιλάμε…
Μήπως η έννοια της επιτυχίας έχει καταστρατηγηθεί από την ΟΜΑΕ;
Θα έχει ενδιαφέρον να μάθουμε την έκθεση του Τζον Μίλικτον (τον γνωρίζουμε από την εποχή που ήταν στην Μ-Sport), παρατηρητή FIA, με τον οποίο μιλήσαμε στον χώρο της τεχνικής υποστήριξης στην Ιτέα.
Υποτίθεται ότι το φετινό Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις έδωσε εξετάσεις για να ενταχθεί στο Διεθνές Ημερολόγιο Ιστορικών Αγώνων το 2023.
Ποια θα είναι η τύχη του;
Πάντως, έχει σημασία η τοποθέτηση του «σοφού», που σχολίασε το εξής:
Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις 2022 για τους Έλληνες,
Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις 2023 για τους ξένους…
Έχει πολλή μετάφραση αυτό και «διπλή» ανάγνωση πίσω από τις λέξεις.