Μερικοί πανηγυρίζουν, «βλέποντας» τις 36 συμμετοχές στην κατηγορία Sporting, 4 στη Legend και τις 62 στη Regularity. Προσθέστε και τις 13 στις μοτοσυκλέτες.
Τώρα από πού προέκυψαν σε Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις που είναι συνδεδεμένο με τα αυτοκίνητα, η παρουσία μοτοσυκλετών…
(Εισπρακτική κίνηση, σχολίασαν οι γνώστες)
Αυτός όμως είναι ο λόγος για να πανηγυρίζεις;
Χωρίς ούτε μια ξένη συμμετοχή στην κατηγορία Sporting, και φυσικά το πιο σημαντικό χωρίς χορηγό.
Ναι, μάλιστα, το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, η ιστορία κατά κάποιον τρόπο των αγώνων στη χώρα μας χωρίς χορηγό.
Εάν δεν έχεις στόχους, δεν διακατέχεσαι από πάθος, αποφασιστικότητα, δημιουργική σκέψη, ενέργεια, πώς θα προχωρήσεις;
Πώς θα ταρακουνήσεις το σύστημα; Πώς θα καθαρίσεις το ομιχλώδες τοπίο;
Φέρνεις τα πάνω-κάτω, ζεις και αναπνέεις για να βγάλεις το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, πέρα από την ελληνική μίζερη σκηνή.
Το κάνεις λάμψη στην Ευρώπη, Φωτοστέφανο στην Ευρώπη και στον κύκλο των Ιστορικών Αγώνων, και φέρνεις την ομόνοια μεταξύ των αγωνιζομένων, διότι πίσω από το Iστορικό Ράλι Ακρόπολις είναι η Ελλάδα, η Χώρα σου.
«Βουλώνεις» τα στόματα στα παπαγαλάκια σου, που γυρίζουν δεξιά και αριστερά σχολιάζοντας άστοχα και προκλητικά.
Ζητάς στήριξη, με ευγένεια, με χαμηλωμένα βλέμματα και όχι με μαγκιές και ύφος, καθώς δεν υπάρχει το «ανάστημα» το οποίο να σε παγιώνει ως ο απόλυτος-ειδικός-γνώστης.
Όταν θεωρείς τον εαυτόν σου «ειδικό», «σπεσιαλίστα», ο νους και η σκέψη δεν «ανοίγει» τους ορίζοντες.
Απεναντίας τους «κλείνει» και πολύ δύσκολα ξεπερνάς το αρχικό σου πλάνο που είχες στο μυαλό σου, το οποίο δεν απέχει από την «καταστροφή» και τις ιδέες για τις οποίες άκουσες, αν τις άκουσες (βέβαια και από ποιους…) δε τις προσπερνάς, αλλά τις αναλύεις.
Για να μελετηθεί και να έρθει σε πέρας ένα τόσο σημαντικό project όπως το ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, χρειάζεται προοπτική.
Ασκήσεις επί χάρτου…
Αρκεί η προσωπικότητά σου να το δέχεται αυτό και να ξεπερνάς ότι όλοι οι φέροντες αντίθετη γνώμη είναι εχθροί.
Μήπως τους έβαλες «εσύ» όλους απέναντι;
Διδάχτηκες άραγε από το παρελθόν; Ή μήπως επιδιώκεις μεθόδους που περιορίζουν τη δημιουργία.
Με τη δημιουργία κερδίζεις. Κερδίζεις αρχικά σεβασμό και στη συνέχεια αυτό που διεκδικείς.
Καλή επιτυχία, τόσο στα πληρώματα της Sporting όσο και στα Regularity, καθώς και στους αναβάτες, σε έναν αγώνα με ωραίες Ειδικές –χωμάτινες- Διαδρομές, χωρίς αύρα ευρωπαϊκή, που θα μπορούσε να ήταν απλά ένας οποιασδήποτε «Ελληνικός» αγώνας, με τα παπαγαλάκια της ΟΜΑΕ να πανηγυρίζουν. Πανηγυρίζουν τι;
ΥΓ1. Η ΟΜΑΕ διοργανώνει τον αγώνα. Ποιος θα την ελέγξει; Ποιος θα τη βαθμολογήσει;
ΥΓ2. Σε άρθρο είχαμε αναφέρει ότι ενδέχεται το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις να μην διεξαχθεί καθώς δεν υπάρχουν οικονομικοί πόροι. Χορηγοί δηλαδή. Χορηγούς δεν έχει ανακοινώσει η ΟΜΑΕ ότι υπάρχουν.
Η σκέψη μας στα συνεργεία των κριτών που είναι η ψυχή των αγώνων, οι ήρωες πίσω από τα χρονόμετρα και την επιτυχία του αγώνα, να πληρωθούν όπως πρέπει σε μια εποχή που τα καύσιμα έχουν ξεπεράσει τα 2 ευρώ το λίτρο και το χρήμα έχει γίνει πολύ ακριβό…
ΜΠΡΑΒΟ ΨΗΛΕ. Επιτέλους…… Άργησες λίγο αλλά χαλάλι….