Το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις στην κατηγορία Regularity συνεχίζεται κάτω από έντονο συναγωνισμό.
Το σκέλος του Σαββάτου ήταν το πιο απαιτητικό του αγώνα, με 10 ειδικές δοκιμασίες ακριβείας.
Τα πληρώματα εκκίνησαν την προσπάθειά τους το πρωί από την Αρχαία Ολυμπία, διέσχισαν Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, πέρασαν από το Μεσολόγγι και κατέληξαν στη Ναύπακτο όπου πραγματοποιήθηκε η ανασυγκρότηση.
Στη ακολούθησαν διαδρομή από το Τειχείο, τη Μηλιά το νυχτερινό πέρασμα από την Αγία Ευθυμία και κατέληξαν στην Ιτέα, όπου και διανυκτέρευσαν.
Στην κορυφή προηγούνται οι Θεοδοσίου- Πιπέρος με τη Lancia Beta Coupe του 1974, με συνολικά 78.8 βαθμούς ποινής.
Ακολουθούν στη δεύτερη θέση Hekerle- Schneider (82.5 β.π.) με BMW E10 2002 Touring του 1973. Τρίτοι οι Βούλγαροι, Andonov-Andonova με 90.4 βαθμούς ποινής, έχοντας στα χέρια τους το Volvo 244 GLE του 1979, και ακολουθούν οι Κατσαούνης- Μανσόλας με Volkswagen Golf του 1979 και 90.7 βαθμούς ποινής.
Με το Morris Mini του 1968, οι Γεωργακόπουλος- Δούρος είναι πέμπτοι με 94.1 βαθμούς ποινής, ακολουθούμενοι από τους Τούρκους Πρωταθλητές στη χώρα τους, Bacioglu- Bacioglu με Mercedes Benz 230/4 του 1975, έχοντας συγκεντρώσει 105.9 βαθμούς ποινής.
Ακολουθούν στην 8η θέση οι Μελανίτης- Πιταράκης με Ford Escort RS2000 (108.7 β.π.), και Τσιόγκας- Κολλιόπουλο με Ford Escort MKI του 1968 και 116.8 βαθμούς ποινής να είναι στην ένατη θέση. Την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν οι Δημήτρης Καλογεράς-Χρήστος Διαμαντόπουλος με Renault 5 Alpine Turbo του 1982 και συνολικά 121.2 βαθμούς ποινής. Οι Τριαντάφυλλος Μαργέτης-Μαρία Μαργέτη (BMW E28 518i/1984) και Αριστοτέλης Νινιός-Στέλιος Βουδούρης (BMW E28 528i/1984) ακολουθούν.
Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις Regularity: Τεερματισμός στην Ιτέα Κυριακή 10 Νοεμβρίου
Έχασαν αρκετές θέσεις στο σκέλος του Σαββάτου οι μέχρι πρότινος δεύτεροι στη γενική κατάταξη, Βέλγοι Crucifix-JHugo με το Peugeot 205 του 1985, με τους περσινούς νικητές του αγώνα, Ντζουμάνη- Τσομπανίδη να είναι στη 14η θέση γενικής με την Alfa Romeo Spider S2 του 1972. Μια θέση πιο πίσω βρίσκονται οι Κανελλόπουλος- Κριτσίκης με το νεότερο αυτοκίνητο του αγώνα, την Toyota Celica TS του 2000.
Το πρόγραμμα του τρίτου και τελευταίου σκέλους του αγώνα απαρτίζεται από 7 ειδικές δοκιμασίες ακριβείας. Τα πληρώματα θα εκκινήσουν το πρωί της Κυριακής από την Ιτέα και θα περάσουν Πεντεόρια Φωκίδας, Λευκαδίτι, Καλοσκοπή, Βίνιανη Προσήλιο με προορισμό την Ιτέα, όπου είναι ο τερματισμός του αγώνα.