Σε αναμμένα κάρβουνα κάθεται η ΟΜΑΕ η οποία αναμένει την ένταξη του Ιστορικού Ράλι Ακρόπολις στο πρόγραμμα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ιστορικών Ράλι για το 2023.
Φυσικά, εάν και εφόσον οριστικοποιηθεί, θα αποτελέσει μια ακόμα επιτυχία για τον ελληνικό μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Όμως, ψυχραιμία, καθώς ο αγώνας δεν συνιστούσε καμία «επιτυχημένη αναβίωση» του Ιστορικού Ράλι Ακρόπολις, όπως με στόμφο διαλάλησε η ΟΜΑΕ σε πρόσφατο Δελτίου Τύπου.
Και για να το ξεκαθαρίσουμε, σε ότι αφορά τη σχεδίαση του Ιστορικού Ράλι Ακρόπολις αξίζει ένα μπράβο, για τις σωστά επιλεγμένες Ειδικές Διαδρομές και για την πρόσκληση της νυχτερινής Ειδικής, όμως ο αγώνας δεν είχε απολύτως τίποτα άλλο… Αγώνες δεν είναι μόνο οι Ειδικές Διαδρομές.
Το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις δεν είχε δημοσιότητα, δεν είχε καθόλου προβολή, αλλά, κυρίως, κανένα χορηγό, ενώ απογοητευτική εικόνα αποτέλεσε η συνέντευξη Τύπους στην οποία οι εκπρόσωποι των ΜΜΕ ήταν μετρημένοι στα δάκτυλα του ενός χεριού.
Επιπλέον, ουδεμία συμμετοχή εκτός συνόρων υπήρξε, που θα έδινε σαφώς περισσότερο κύρος στο Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, διότι τελικά, ήταν ένας αγώνας μεταξύ ελληνικών πληρωμάτων.
Το κατά πόσο ήταν επιτυχημένο ή όχι το ιστορικό Ράλι Ακρόπολις μπορείτε να το διαβάστε στη συνέντευξη που παραχώρησε στο motori.gr ο Κωνσταντίνος Πίτσος ο οποίος μαζί με τον Στέλιο Καραπαπάζη οδήγησαν το “made in Kirkos Racing House” Ford Sierra 4X4 στη νίκη.
Μια συνέντευξη που σπάει κόκκαλα, ταράζοντας τα βαλτώδη νερά της ΟΜΑΕ…
Διαβάστε ακόμα