Το Iστορικό Ράλι Ακρόπολις, για μια ακόμα διοργάνωση «πατάει» στις γνωστές διαδρομές του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.
Μπορεί να μην είναι οι ίδιες ακριβώς Ειδικές Διαδρομές, αναφερόμαστε στην κατηγορία sporting, και να είναι πιο μικρές σε μήκος, αλλά πάνω στην ίδια διαδρομή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις είναι ο βασικός σχεδιασμός.
Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις: Προϊόν τουριστικό κυρίως, αλλά χωρίς στόχο
Δεν υπάρχουν δηλαδή άλλες διαδρομές και μέρη που να προβάλλουν τη χώρα μας τουριστικά και πρέπει το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις να κινηθεί σώνει και καλά στις παραμέτρους του αγώνα το οποίο αποτελεί μέρος του WRC.
Εύκολη συνταγή θα μας πείτε με «ολίγον κόψε- ράψε», αλλά αυτό είναι το ζητούμενο.
Για την ΟΜΑΕ, όπως δείχνει το πράγμα, αυτό και μόνο αυτό είναι.
Γιατί το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις να μην ακολουθήσει διαδρομή για παράδειγμα προς την Πελοπόννησο, όπου υπάρχουν τοπία ιδιαίτερου φυσικού κάλλους, και ιστορικοί τόποι, ή σε άλλες περιοχές, Αιτωλοακαρνανία επίσης, προβάλλοντας τη χώρα μας μέσω και άλλων τουριστικών προορισμών.
Δε λέμε ωραία η Ιτέα, το Γαλαξίδι που είναι δίπλα. Φοβερή Ειδική Διαδρομή οι «Βωξίτες», που «παίζει» συνεχώς, (το πολύ το κυρ ελέησον το βαριέται κι ο παπάς ακόμη, σύμφωνα με το σοφό λαός μας) αλλά υπάρχουν και αλλού πολύ ωραίες και ενδιαφέρουσες Ειδικές Διαδρομές.
Το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις πρέπει να γίνει δελεαστικό σε ξέρες συμμετοχές
Χρειάζεται πάνω από όλα όρεξη και φαντασία, που η ΟΜΑΕ δείχνει να μην έχει.
Εξάλλου είναι γνωστή η εσωστρέφειά της και όταν λοιπόν έχεις σαν οδηγό την εσωστρέφεια δεν μπορείς να δεις σε βάθος, ούτε να μεγαλουργήσεις.
Να προσπαθήσεις για να διαφοροποιηθείς, να προσφέρεις κάτι άλλο, να το δεις σαν όραμα βάζοντας πολύ υψηλούς στόχους και όχι μέσα από πομπώδεις εκφράσεις, όπως αναγράφεται στο Δελτίο Τύπου με τίτλο «Συμμετοχές από όλη την Ευρώπη» που δεν αποτυπώνει με κανένα τρόπο τα γραφόμενα, καθώς οι ξένες συμμετοχές είναι μόνο 10, 3 από Βρετανία, 2 από Ιταλία και Τσεχία και μια από Αυστρία και Γερμανία.
Το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις είναι ένα προϊόν, κυρίως τουριστικό, που σαν στόχο πρέπει να έχει το πως θα γίνει περισσότερο δελεαστικό, και από τις 10 συμμετοχές του 2023, να γίνουν 20 το 2024 και 30 το 2025, αλλά πως να γίνει αυτό όταν δεν υπάρχει ο κατάλληλος «οδηγός» για να το υποδείξει.
Για το τέλος όμως να χειροκροτήσουμε την κίνηση ότι η απονομή των επάθλων στους νικητές θα γίνει στην Ελευσίνα, Πολιτιστική Πρωτεύουσα Ευρώπης 2023.
Το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις θα ξεκινήσει την Παρασκευή 3 Νοεμβρίου και θα τερματίσει την Κυριακή 5 Νοεμβρίου.