Η τελευταία πράξη του έργου Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις «παίζεται» την Κυριακή 5 Νοεμβρίου με το 3ο και τελευταίο σκέλος που περιλαμβάνει 4 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 43.83 χλμ.
Τέσσερις Ειδικές Διαδρομές, κάθε άλλο παρά εύκολες.
Πρώτη της ημέρας το «Μαυρονέρι» με 9.98 χλμ.
Δεύτερη η «Λιβαδειά» μήκους 10.95 χλμ.
Μετά τη Λιβαδιά έχει ανασυγκρότηση στο γνωστό καφέ «Κούρος» μετά τη Λιβαδειά, στο δρόμο προς Αράχωβα.
Μετά την ανασυγκρότηση και τον ανεφοδιασμό ακολουθούν δύο ακόμα ακόμα Ειδικές Διαδρομές.
Η «Θήβα» μήκους 14.53 χλμ. και το «Νεοχωράκι» μήκους 8.37 χλμ.
Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις: Στην Ελευσίνα ο τερματισμός
Έτσι μετά από 43.83 χλμ. συνολικά χλμ. ο αγώνας θα τερματίσει στις 14:37 στην Ελευσίνα, Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης για το 2023.
Να δούμε εαν σε αυτό το τρίτο και τελευταίο σκέλος θα συνεχίσουν την προσπάθειά τους οι Παραδείσης-Φράγκου καθώς μετά την τελευταία Ειδική Διαδρομή του 2ου σκέλους εγκατέλειψαν από διαφορικό πριν προλάβουν να φτάσουν στην Ιτέα.
Όπως επίσης οι Χριστοδούλου-Σαμαράς με τη Lancia 037 Beta, όπου στο 2ο σκέλος εγκατέλειψε από σπασμένο ημιαξόνιο.
Να θυμίσουμε οτι το πλήρωμα είχε εγκαταλείψει στην τελευταία δεξιά στροφή της 1ης Ειδικής Διαδρομής από σπασμένο μπροστινό δεξί ψαλίδι της ανάρτησης.
Το αυτοκίνητο επισκευάστηκε και ξαναξεκίνησε μετά την επισκευή.
Το ίδιο συνέβη και με τους Παραδείση-Φράγκου όπου το μοτέρ του άσπρο-μαύρου Ford Escort αρνήθηκε να δουλέψει στη 2η Ειδική Διαδρομή του αγώνα…
Θα ακολουθήσει η απονομή των επάθλων ώστε ο αγώνας να περάσει και επίσημα στην ιστορία, ως ένα αντίγραφο του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, καθώς «πάτησε» στην ίδια σχεδόν σχεδιαστική φιλοσοφία και στις ίδιες Ειδικές Διαδρομές
.
Με αντίγραφα όμως δεν πας μπροστά. Να θυμίσουμε ότι με αντίγραφα ξεκίνησαν οι Κινέζοι στα αυτοκίνητα, αλλά στη συνέχεια την άλλαξαν την πορεία, συγκεντρώθηκαν, ετοιμάστηκαν και είναι καθ΄όλα έτοιμοι για να εξαπολύσουν την επίθεσή τους στην Ευρώπη.