Το Ιστορικό ράλι Μόντε Κάρλο είναι ένας από τους πιο δύσκολους αγώνες για τα ιστορικά αυτοκίνητα, που όμως συγκεντρώνει τις περισσότερες συμμετοχές από κάθε άλλο αγώνα.
Είναι η ιστορία, είναι η αύρα του πριγκιπάτου, είναι ο ίδιος ο αγώνας.
Φέτος έδωσαν το παρόν 287 πληρώματα
Στις συμμετοχές ήταν και τρία ελληνικά πληρώματα. Αλέξανδρος Χριστοδούλου-Άρης Γεοργοσόπουλος, Δημήτρης Καλογεράς-Χρήστος Διαμαντόπουλος, Λυμπέρης Παπάζογλου -Δημήτρης Μπουρνάζος.
Στο πρώτο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι Ενζ-Σιμπέργκερ με Lancia Fulvia Coupe Rally 1.3 S του 1970, μια από τις 19 Lancia που συμμετείχαν στον αγώνα.
Η Fulvia ήταν η αρχή για να “γράψει” η Lancia 13 νίκες στον αγώνα του πριγκιπάτου με Stratos, 037, S4, Delta.
Στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Κασίν-Κοστίρκο με VW Scirocco του 1982 και στην τρίτη οι Τζιοβάνι και Τιτσιάνα Κιέσα με Alfa Romeo Giulia Ti 1600 του 1965.
Στην 4η θέση μια παλιά δόξα του WRC και πρώην αγωνιστικός διευθυντής της Citroen Racing, Μπρούνο Σαμπί, με τον Σερέ με Ford Capri 2300 S του 1970.
Από τα ελληνικά πληρώματα την καλύτερη επίδοση σημείωσαν οι Αλέξανδρος Χριστοδούλου-Άρης Γεοργοσόπουλος με το ωραίο Mitsubishi Lancer Turbo του 1981,
Ολοκλήρωσαν στην 20η θέση της γενικής, καθώς στο τελευταίο σκέλος -είχαν ανέβει στην 11η θέση, ένα κλαταρισμένο ελαστικό ήταν η αιτία να χάσουν αρκετό χρόνο και πολλές θέσεις στην τελική κατάταξη.
Το δεύτερο ελληνικό πλήρωμα, οι Δημήτρης Καλογεράς-Χρήστος Διαμαντόπουλος με το Renault 5 Alpine Turbo του 1982, έχοντας χάσει πολύτιμο χρόνο στην αρχή του αγώνα κατάφεραν να αναρριχηθούν στις 117η θέση, ενώ ο Λυμπέρης Παπάζογλου συμμετέχοντας για πρώτη φορά στο Ιστορικό ράλι Μόντε Κάρλο με τον Δημήτρη Μπουρνάζο με την προσεγμένη Alfa Romeo Alfasud του 1977, ένιωσαν τη χαρά του τερματισμού σε αυτόν τον ξεχωριστό αγώνα.