Το 2024 ξημέρωσε στη Hyundai Motorsport δίνοντας διπλό ρόλο στον Σιρίλ Αμπιντεμπούλ ως team manager, αλλά και του προέδρου της ομάδας.
Μια πράξη εμπιστοσύνης στο Γάλλο μάνατζερ από την πλευρά της κορεάτικης ομάδας, η οποία από το πως κινείται η ομάδα με ένα τεχνικό τμήμα αναθεωρημένο και ενισχυμένο είναι σαφές ότι οι προϋπολογισμοί έχουν προσαρμοστεί ώστε να μην αφήνεται τίποτα στην τύχη.
Η άφιξη του Αμπιντεμπούλ στο Αλτζενάου, την έδρα της Hyundai Motorsport, συνοδεύτηκε από κίνηση «ρουά-ματ» φέροντας στην ομάδα τον επίσης Γάλλο Ξαβιέ Ντεμεζόν, δίνοντας το ρόλο του τεχνικού διευθυντή στην ομάδα.
Hyundai Motorsport: Ο Ξαβιέ μόνο τυχαίος δεν είναι στο WRC
Έχοντας περάσει από την Peugeot Sport, Citroen Junior Team, Subaru World Team, το 2011 «πέρασε» στην Volkswagen Motorsport ως επικεφαλής του τεχνικού τμήματος, όπου ,με τον οδοστρωτήρα Polo WRC, η ομάδα κατέκτησε τέσσερις παγκόσμιους τίτλους μεταξύ 2013-2016 με Οζιέ, Λάτβαλα, Μίκελσεν.
Ο Σιρίλ με τον Ξαβιέ άρχισαν να εργάζονται για τη βελτιστοποίηση της ομάδας σε όλους τους τομείς.
Οι εργασίες οδήγησαν σε αλλαγή ρυθμού και το 2024, μετά από μήνες εντατικής δουλειάς στο i20 Rally1, το αυτοκίνητο έδειξε ότι έχει μειώσει την απόσταση από τον μεγάλο αντίπαλο της ομάδας τα Toyota Yaris Rally1
Και το αποτέλεσμα αλλαγής νοοτροπίας, έδωσε στην ομάδα δύο νίκες στους δύο πρώτους αγώνες του φετινού WRC, με Νεβίλ-Γουάιτάγκε στο Μόντε Κάρλο και τους Λάπι-Φερμ στη Σουηδία.
Το τμήμα των ομάδων με τα i20 Rally2 έχει επίσης βελτιστοποιηθεί και σήμερα εργάζεται ακούραστα για να μπορέσει να εγκρίνει η τεχνική επιτροπή τις βελτιώσεις, τα joker,ώστε να φέρει τα πληρώματα με τα i20 Rally2 στο ίδιο επίπεδο με τους ανταγωνιστές τους.
Ένα έργο επικεντρωμένο στην τεχνική ανάπτυξη, αλλά με στόχο την ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού.
Από το τμήμα μηχανικής και οργάνωσης μέχρι τα πληρώματα.
Ειδικότερα για τους οδηγούς, φέρνοντας στο «σπίτι» της Hyundai Motorsport τον Μίκελσεν, ο οποίος συνεργάστηκε στενά με τον Χαβιέ στα χρόνια της Vokswagen, όπου πραγματοποίησε μια εντυπωσιακή δουλειά με την ομάδα δοκιμών.
Hyundai Motorsport: Με την επιστροφή του Μίκελσεν έχασε την θέση του στο i20 Rally1 ο Σούνινεν
Και δεν ήταν λίγοι αυτοί που έβγαλαν χολή, αναφέροντας περιττές δαπάνες, για την απόκτηση του Μίκελσεν, αλλά εκτός από την εμπειρία του αφαιρέθηκε από τον ανταγωνισμό
.
Ωστόσο, είναι σαφές ότι αναθέτοντας στον Αμπιντεμπούλ τη θέση του προέδρου στη Hyundai Motorsport, η Κορέα έδωσε λευκή κάρτα, εξαλείφοντας τα ενδιάμεσα στοιχεία, που φρέναραν τις γρήγορες απαντήσεις που απαιτούνται στον μηχανοκίνητο αθλητισμό σε αυτό το επίπεδο, με τον Αμπιντεμπούλ να μην αφήνει τίποτα στην τύχη.
Καλά όλα αυτά, όμως η Hyundai Motorsport θέλει να σηκώσει το κύπελλο του παγκόσμιου πρωταθλητή το 2024.
Ο «ξενοδόχος» η Toyota θέλει να υπερασπισθεί το τίτλο της στο WRC.
Και το WRC εισέρχεται στα δύσκολα από τον τρίτο αγώνα, τον πρώτο χωμάτινο της φετινής χρονιάς, στην Κένυα με το ράλι Σαφάρι.