Η Jaguar, αλλάζει πλεύση και σύμφωνα με πληροφορίες βάζει τέλος στην παραγωγή των μοντέλων XE, XF και F-Type, και στη θέση τους στις γραμμές παραγωγής πλέον, μόνο μοντέλα με ψηλούς τροχούς
Το μέλλον της Jaguar ξεκινά το 2025, χρονιά κατά την οποία η αγγλική εταιρεία θα αποκαλύψει το νέο αμιγώς ηλεκτρικό 4θυρο GT, το οποίο στη συνέχεια θα το ακολουθήσουν άλλα δύο νέα μοντέλα, ηλεκτρικά και αυτά.
Jaguar: Τρία νέα αμιγώς ηλεκτρικά από το 2025
Και τα τρία νέα αυτοκίνητα, για τα οποία ελάχιστα στοιχεία είναι ακόμη γνωστά, θα αναπτυχθούν στη νέα αρθρωτή πλατφόρμα JEA, η οποία θα μπορεί να φιλοξενήσει μπαταρία 800 volt, τετρακίνηση, συνδεσιμότητα και εγγύηση έως 700 χλμ. αυτονομίας στα πιο αποδοτικά ή αεροδυναμικά μοντέλα.
Το πρώτο αυτοκίνητο της νέας γενιάς θα είναι το 4θυρο grand tourer μηδενικών εκπομπών.
Ένα χρόνο αργότερα αναμένεται να ακολουθήσει ένα μεγάλο πολυτελές SUV, το οποίο με τη σειρά του αναμένεται να ακολουθήσει ένα μεσαίο πολυτελές crossover την επόμενη χρονιά.
Jaguar: Η τρέχουσα σειρά όλων των μοντέλων πρόκειται να διακοπεί έως το τέλος του 2024
Τα δύο sedan XE, XF, αλλά και το SUV θα αποχαιρετήσουν σύντομα το αγγλικό εργοστάσιο της Jaguar, ενώ η ζωή των άλλων SUV, δηλαδή του E-Pace και του I-Pace, θα διατηρηθούν λίγο περισσότερο, μέχρι το τέλος του χρόνου δηλαδή.
Όπως αναμενόταν, η νέα εποχή της Jaguar θα ξεκινήσει το 2025 με την άφιξη 3 νέων μοντέλων τα αμέσως επόμενα χρόνια.
Αυτό που μένει να γίνει κατανοητό είναι εάν, μετά την αλλαγή στρατηγικής που ανακοίνωσε πριν από λίγες ημέρες ο Άντριαν Μάρντελ, διευθύνων σύμβουλος της βρετανικής αυτοκινητοβιομηχανίας που ανήκει στον όμιλο Τata της Ινδίας, προβλέπει περισσότερα plug-in hybrid και λιγότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο άμεσο μέλλον.
Η Jaguar ήταν παραδοσιακή στην κατασκευή πολυτελών sedan μοντέλων.
Όμως ο «άνεμος» που έφερε κοσμογονικές αλλαγές, δε θα μπορούσε να μην επηρεάσει και την πορεία της Jaguar.
Να «φοβάται» άραγε τους Κινέζους που έχουν πολυτελή και προηγμένα τεχνολογικά αυτοκίνητα τα οποία στέκονται στο ίδιο ύψος με τα Jaguar.
Μπορεί να μην έχουν την ιστορία και το κύρος της βρετανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, όμως από πλευράς τεχνολογίας βρίσκονται πολύ μπροστά.