Σε εξοπλιστική αναβάθμιση της F-Pace προχώρησε η Jaguar, ενώ βελτιωμένα χαρακτηριστικά απέκτησε η plug-in υβριδική της έκδοση.
Θα ξεκινήσουμε με την plug-in υβριδική έκδοση, καθώς αντιπροσωπεύει μια στις δέκα πωλήσεις της F-Pace σε παγκόσμιο επίπεδο. Σύμφωνα λοιπόν με τη βρετανική εταιρεία η F-Pace P400 θα διατίθεται με μπαταρία ιόντων λιθίου μεγαλύτερης χωρητικότητας (19.2 kWh), καθώς οι μονάδες της αυξήθηκαν από οχτώ σε εννέα.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα 20% άνοδο της αυτονομίας αποκλειστικά με χρήση ηλεκτρικής ενέργειας (από 53 σε 65 χλμ.) με μια πλήρη φόρτιση της μπαταρίας. Επιπλέον μειώθηκαν οι εκπομπές C02 στα 37 γρ./χλμ. και η επίσημη μέση κατανάλωση καυσίμου σε 1,6 λίτρα/100 χλμ. (μετρήσεις WLTP). Σημειώνεται ακόμα ότι η ισχύς είναι 404 ίπποι και η ροπή 640 Nm, ενώ για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα χρειάζονται 5,3 δευτ.
Ταυτόχρονα η Jaguar απλοποίησε τη γκάμα της F-Pace, προσφέροντας πλέον τις εκδόσεις R-Dynamic S, R-Dynamic SE, R-Dynamic HSE, 400 SPORT και SVR, ώστε να κάνει πιο εύκολη την επιλογή των πελατών. Οι εκδόσεις R-Dynamic S, R-Dynamic SE, R-Dynamic HSE και 400 SPORT προσφέρονται με ζάντες 19, 20, 21 και 22 ιντσών αντίστοιχα, έχοντας διαμαντένιο ή μαύρο φινίρισμα. Μια ακόμα λεπτομέρεια είναι ότι τα κεντρικά καλύμματα των τροχών έχουν πλέον μαύρο και ασημί χρώμα, αντί για κόκκινο και ασημί.
Από την έκδοση R-Dynamic SE μέχρι και την κορυφαία SVR στάνταρ είναι πλέον το πακέτο Black Pack, το οποίο δίνει μαύρο γυαλιστερό φινίρισμα στους πλευρικούς καθρέπτες, στα πίσω λογότυπα, στις εισαγωγές αέρα, στον πίσω διαχύτη, στη γρίλια και στο περίγραμμα της.
Προχωράμε στο εσωτερικό της αναβαθμισμένης F-Pace όπου συναντάμε το στάνταρ σύστημα πολυμέσων Pivi Pro, που προσφέρει ασύρματη συνδεσιμότητα για smartphones μέσω Apple CarPlay και Android Auto, ενσωματωμένο φωνητικό έλεγχο Alexa και πλοήγηση what3words, ενώ το λογισμικό του δέχεται over-the-air ενημερώσεις.
Πέρα από την plug-in υβριδική έκδοση των 404 ίππων η F-Pace διατίθεται με τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 250 ίππων, με τετρακύλινδρους πετρελαιοκινητήρες 163 ή 204 ίππων που συνδυάζονται με ήπιο υβριδικό σύστημα, με εξακύλινδρο βενζινοκινητήρα και πετρελαιοκινητήρα απόδοσης 400 και 300 ίππων αντίστοιχα, επίσης με ήπιο υβριδικό σύστημα.
Στην κορυφή της ιεραρχίας παραμένει η F-Pace SVR με V8 βενζινοκινητήρα 550 ίππων που της επιτρέπει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 4,0 δευτ. και τελική ταχύτητα 286 χλμ./ώρα.