Άνευ αποτελέσματος οι συνομιλίες ανάμεσα στη βρετανική κυβέρνηση, την Jaguar- Land Rover που ανήκει στην Tata και την Tata Steel, για γενναία χρηματοδότηση και διάσωση της γνωστής πάλαι ποτέ κραταιάς αγγλικής αυτοκινητοβιομηχανίας με συμμετοχή του κράτους και στις δύο επιχειρήσεις.
Σύμφωνα με τους Financial Times, στις συζητήσεις είχε προταθεί ο τραπεζικός δανεισμός και η δυνατότητα του Ηνωμένου Βασιλείου να πάρει ένα πακέτο μετοχών στο πλαίσιο ενός σχεδίου έκτακτης ανάγκης, ώστε να ξεπερασθούν οι επιπτώσεις της πανδημίας στην JLR.
H εκτίμηση των FT ήταν ότι η εταιρία μέλος του ομίλου Tata Motors δεν πληροί τις προϋποθέσεις για μια φορολογική επί της ουσίας υποστήριξη στη Βρετανία. Άλλο ένα εμπόδιο, σύμφωνα με την έκθεση που έκανε γνωστή η εφημερίδα, είχε να κάνει με το γεγονός ότι ήταν πολλοί αυστηροί οι όροι για οποιοδήποτε δάνειο, συμπεριλαβανομένων των απαιτήσεων «απαλλαγής από τον άνθρακα» που θα ανάγκαζαν την επιχείρηση να επιταχύνει τα project της ηλεκτροκίνησης.
Η βρετανική κυβέρνηση έχε θέσει σε εφαρμογή σχέδιο διάσωσης και δανεισμό «έσχατης λύσης» για εταιρίες που θεωρούνται στρατηγικά σημαντικές, κάτι που δεν ισχύει όπως φαίνεται για τις δύο ιστορικές μάρκες… Το δάνειο που ζητούσε η JLR ήταν ύψους 1 δις λιρών, επί του προκειμένου. Τώρα, πια, η μόνη σανίδα σωτηρίας στην οποία μπορεί να προσβλέπει το «υιοθετημένο» των Ινδών είναι η ιδιωτική χρηματοδότηση. Σημειώνεται πως η JLR απασχολεί περισσότερους από 30.000 εργαζομένους στη Βρετανία και έχει απωλέσει συνολικά μόνο μέσα στο α΄εξάμηνο του 2020, σχεδόν, 1 δις λίρες…
Λίγες ημέρες νωρίτερα, η Tata διέψευδε διαρροές σε ΜΜΕ ότι θα μπορούσε να πουλήσει ένα μερίδιό της στην ίδια την JLR ώστε να την βοηθήσει να συγκεντρώσει τα απαιτούμενα κεφάλαια για τη χρηματοδότησή της.