Να χάσουν βάρος, όσο το δυνατόν περισσότερο, θα προσπαθήσουν τα επερχόμενα μοντέλα των Jaguar-Land Rover, με τη νέα αρχιτεκτονική τους.
Οι βρετανικές εταιρείες συμμετέχουν στο έργο “Tucana”. Ένα τετραετές πρόγραμμα με στόχο να καταστεί η πατρίδα τους παγκόσμιος ηγέτης στην τεχνολογία χαμηλών εκπομπών ρύπων. Οι Jaguar-Land Rover είναι επικεφαλής στη συγκεκριμένη κοινοπραξία που συγκεντρώνει κορυφαίους ακαδημαϊκούς και βιομηχανικούς εταίρους (Warwick Manufacturing Group (WMG), Expert Tooling & Automation, Broetje-Automation UK, Toray International UK, CCP Gransden και The Centre for Modelling & Simulation (CFMS).
Στα πλάνα είναι η αποτροπή απελευθέρωσης στην ατμόσφαιρα 4,5 εκατομμυρίων τόνων CO2 ανάμεσα στα έτη 2023-2032. Πώς θα επιτευχθεί αυτό; Με ευρύτερη χρήση ηλεκτροκίνητων οχημάτων, αλλά και συμβατικών με κινητήρες εσωτερικής καύσης, τα οποία όμως θα είναι όλα πιο ελαφριά.
Jaguar F-Τype Reims Edition: Έχει αντικαταθλιπτικές ιδιότητες
Έτσι τα πρώτα θα χρειάζονται χαμηλότερη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας για να κινηθούν, θα αποκτήσουν μεγαλύτερες μπαταρίες, ενώ θα επιτυγχάνουν μεγαλύτερη αυτονομία. Τα δεύτερα θα εκπέμπουν λιγότερους ρύπους. Σε κάθε περίπτωση θα ωφεληθεί η απόδοση των οχημάτων. Ένας διαχρονικός στόχος όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών. Οι Jaguar-Land Rover έχουν επικεντρωθεί στην ανάπτυξη νέων ελαφρύτερων δομών αμαξώματος με τη χρήση καινοτόμων υλικών.
Πιο αναλυτικά, μελετάται η αντικατάσταση του αλουμίνιου και του χάλυβα με σύνθετα υλικά, όπως το ανθρακόνημα. Επιθυμία των Jaguar-Land Rover είναι να αυξηθεί η ακαμψία του οχήματος 30%, να μειωθεί το βάρος κατά 35 κιλά και να ενισχυθεί η ασφάλεια. Μέχρι το 2022 οι Jaguar-Land Rover εκτιμούν ότι θα έχουν αναπτύξει ένα στόλο δοκιμαστικών οχημάτων, τα οποία θα πληρούν τις προδιαγραφές του έργου Tucana.
Υπενθυμίζουμε ότι στον εξηλεκτρισμένο στόλο των Jaguar-Land Rover υπάρχουν αυτή τη στιγμή τα εξής μοντέλα. Οι plug-in υβριδικές Jaguar E-Pace P300e και F-Pace P400e, καθώς επίσης και η αμιγώς ηλεκτροκίνητη I-Pace. Στην πρίζα μπαίνει πλέον το plug-in υβριδικό Range Rover Velar P400e, για το οποίο μπορείτε να διαβάστε περισσότερα πατώντας εδώ.