Η Jaguar εισέρχεται σε μια άλλη εποχή, που συνδέεται με τον ηλεκτρισμό.
Ο βρετανικός οίκος μεταμορφώνει το brand του, με νέο λογότυπο, ανανεωμένα γράμματα και νέα ταυτότητα. Το ντεμπούτο αυτών των καινοτομιών έχει προγραμματιστεί για τις 2 Δεκεμβρίου, όταν το Design Vision Concept θα παρουσιαστεί στο Μαϊάμι.
«Βρισκόμαστε αντιμέτωποι σε μια πλήρη αλλαγή. Η Jaguar μεταμορφώνεται για να ανακτήσει την πρωτοτυπία της και να εμπνεύσει μια νέα γενιά – αυτά είναι τα λόγια του Rawdon Glover, διευθύνοντος συμβούλου της βρετανικής μάρκας – Για να επαναφέρουμε μια τέτοια παγκοσμίως γνωστή μάρκα έπρεπε να είμαστε τολμηροί».
Jaguar: Τα νέα γράμματα και το νέο λογότυπο αλλάζουν την ιστορία της μάρκας
Προχωρώντας σε λίγο περισσότερες στις λεπτομέρειες σχετικά με τις αλλαγές, τα νέα γράμματα είναι πολύ απλά και μοντέρνα, με συνδυασμό κεφαλαίων και πεζών χαρακτήρων. Ακόμη και το το κλασικό σήμα κατατεθέν της μάρκας, έχει αναθεωρηθεί και επανασχεδιαστεί.
Επιπλέον, θα χρησιμοποιηθούν έντονα χρώματα.
Θα πάρουμε μια πρώτη γεύση από αυτές τις καινοτομίες στις 2 Δεκεμβρίου στο Μαϊάμι, κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Τέχνης της πόλης της Φλόριντα, όταν θα παρουσιαστεί η εγκατάσταση «Copy Nothing», όπως και το Design Vision Concept. Το τελευταίο θα προσφέρει μια προεπισκόπηση του στυλ των επερχόμενων μοντέλων.