Ο επικεφαλής της ομάδας της Toyota Gazoo Racing , Jari-Matti Latvala, θεωρεί οτι είναι νωρίς να δοθούν εντολές στους οδηγούς του και αν χρειαστεί να δοθούν εντολές αυτό θα γίνει προς το τέλος του πρωταθλήματος, αν χρειαστεί.
Διαβάστε ακόμα
Το πρόβλημα με την ομάδα της Toyota δεν είναι οι σταθεροί της οδηγοί, αλλά οι, Ogier και Lappi που θα μοιραστούν το τρίτο αυτοκίνητο για κάποιους αγώνες μέσα στη χρονιά.
Ο Φινλανδός Lappi ήταν τρίτος στο ράλι Σουηδίας και το ερώτημα είναι, αν ο Lappi είναι το ίδιο γρήγορος θα δεχθεί εντολές για να επιβραδύνει έτσι ώστε να κερδίσουν περισσότερους βαθμούς οι, Kalle Rovanpera και Elfyn Evans.
Ο Latvala είπε για αυτο το θέμα: «Όταν ήμουν οδηγός, νομίζω ότι ξέρετε, δεν ήμουν οπαδός των εντολών της ομάδας και αυτό δεν έχει αλλάξει μέχρι τώρα. Ο Lappi εντυπωσίασε στη Σουηδία, όμως σαν ομάδα, δεν μου αρέσουν πολύ οι εντολές και αν ο Lappi προηγείται και δίνει βαθμούς στην ομάδα αυτό είναι το πιο σημαντικό. Άλλωστε είναι πολύ νωρίς είμαστε στην αρχή του πρωταθλήματος.
Αν είναι μπροστά από τον Kale ή τον Elfin, δεν νομίζω ότι χρειάζεται να κάνουμε κάποια ενέργεια. Δεν νομίζω ότι θέλουμε να δώσουμε εντολές και να αλλάξουμε τη σειρά της κατάταξης.
Για μένα, η χρήση των εντολών είναι ουσιαστική μόνο στο τέλος της χρονιάς, τότε που πρέπει να χρειαστεί να εξασφαλίσεις το πρωτάθλημα».
Μετά από ένα δύσκολο ξεκίνημα της χρονιάς για τον Evans, ο Rovanpera είναι πρώτος με 46 βαθμούς με 5ο τον Ogier, 8ο τον Lappi και πολύ πίσω 13ο με μόλις 4 βαθμούς τον Evans.
Στη βαθμολογία των κατασκευαστών μετά από δυο αγώνες η Toyota Gazoo Racing προηγείται με 83 βαθμούς ακολουθούμενη από την Ford M-Sport με 59 βαθμούς, την Hyundai με 47 και 4η είναι η Toyota Gazoo Racing WRT με 22 βαθμούς (αυτή που υποστηρίζει τον katsuta).
Επόμενος αγώνας το ασφάλτινο ράλι Κροατίας 21-24 Απριλίου με 66 συμμετοχές.