Ο Όμιλος Stellantis, σε συνεργασία με την Italian Motion Μ.Α.Ε., γενικός αντιπρόσωπος και εισαγωγέας των Jeep στην Ελλάδα, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης στη χώρα μας.
H ανάκληση αφορά τα μοντέλα Renegade και Compass, σχετικά με πιθανή κατάρρευση του πεντάλ φρένου κατά την διάρκεια φρεναρίσματος. Η συγκεκριμένη καμπάνια ανάκλησης αφορά συνολικά 1.115 οχήματα, με εύρος αριθμών πλαισίου για το Renegade από PPP59491 έως RPP90151 και για το Compass από PPS70284 έως RPS98699. Οι ημερομηνίες παραγωγής τους είναι από 20/07/2023 ως και 12/09/2024.
Σύμφωνα πάντα με τον κατασκευαστή, στα εν λόγω αυτοκίνητα, το πεντάλ φρένου ενδέχεται κατά τη διάρκεια φρεναρίσματος να καταρρεύσει, κάτι που, στη χειρότερη περίπτωση, θα εμπόδιζε το αυτοκίνητο να φρενάρει. Σε μια τέτοια περίπτωση, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα (ή/και επιβάλλεται) να χειριστεί το ηλεκτρικό χειρόφρενο (EPB), που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα, κρατώντας το τραβηγμένο μέχρι και την επιβράδυνση του οχήματος σε μία ελεγχόμενη στάση ή/και ακινητοποίηση. Επιπλέον, το σύστημα FBC (Full Brake Control), εφόσον είναι ενεργό, θα επέμβει εάν εντοπίσει μία επικείμενη σύγκρουση.
Κατά συνέπεια, και για την αντιμετώπιση του ζητήματος, κρίθηκε αναγκαίο να πραγματοποιηθούν οι απαραίτητες ενέργειες για να επιλυθεί το πρόβλημα και να διασφαλιστεί η σωστή λειτουργία του συστήματος πέδησης.
Μέχρι στιγμής, στην Ελλάδα, έχουν σημειωθεί δύο περιστατικά που ενδεχομένως σχετίζονται με το συγκεκριμένο θέμα. Επισημαίνεται πως και στις δυο περιπτώσεις: Υπήρχε ομαλή παύση κίνησης οφειλόμενη στα λοιπά συστήματα φρένων. Δεν υπήρχαν τραυματισμοί, ζημιές, ή άλλα εμπλεκόμενα οχήματα. Διαπιστώθηκε μόνο η κατάρρευση του πεντάλ φρένου, το οποίο και αντικαταστάθηκε, εντός εγγύησης.
Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχημάτων, θα ενημερωθούν εγγράφως, μέσω συστημένης ονομαστικής επιστολής, ώστε να προσέλθουν στον πλησιέστερο συνεργάτη του δικτύου εξουσιοδοτημένων επισκευαστών οχημάτων Jeep ανά την Ελλάδα, ύστερα από τηλεφωνικό ραντεβού, προκειμένου, και χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση, να λάβουν χώρα οι δέουσες ενέργειες και οι απαραίτητες επεμβάσεις.
Επιπλέον, δύναται ψηφιακά, οι πελάτες να διαχειριστούν το ραντεβού της επίσκεψής τους μέσω του συνδέσμου της ιστοσελίδας της εταιρείας: www.jeep.gr. Για περισσότερες πληροφορίες ή/και διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με τη δωρεάν γραμμή επικοινωνίας 800 11 500 80.