Δηλώσεις από τον ισχυρό άνδρα του Ομίλου Stellantis και της Ferrari, John Elkan, που μας θυμίζει τον πρόεδρο της Toyota, Akio Toyoda που «μιλάει» για υδρογόνο μήνες τώρα.
Η Ferrari και ο Stellantis λοιπόν επικεντρώνονται στο υδρογόνο, σύμφωνα με τον John Elkan, ο οποίος πρόσφατα έκανε ενδιαφέρουσες δηλώσεις σχετικά με το βιώσιμο μέλλον των εταιρειών που ηγείται, παραδεχόμενος ότι και η χρήση υδρογόνου θα είναι κάτι σημαντικό.
Η αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετωπίζει πολλές προκλήσεις, συμπεριλαμβανομένων ρυθμιστικών και τεχνολογικών αλλαγών, οι οποίες, σύμφωνα με τον Elkann, μπορούν να τονώσουν την καινοτομία αλλά και να αυξήσουν την αστάθεια και την πολυπλοκότητα του κλάδου.
Ο πρόεδρος της Stellantis και της Ferrari επιβεβαίωσε τη σαφή κατεύθυνση της Stellantis προς τη βιωσιμότητα και την προστασία του περιβάλλοντος, τονίζοντας τη σημασία της αποτελεσματικής χρήσης των πόρων για τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων.
Ο στόχος είναι να λειτουργήσει σε ένα πλαίσιο χωρίς άνθρακα και ο όμιλος διερευνά λύσεις για οχήματα χαμηλών εκπομπών άνθρακα, συμπεριλαμβανομένης της υιοθέτησης καινοτόμων τεχνολογιών όπως το υδρογόνο.
Ο John Elkann τόνισε χαρακτηριστικά: «Είναι ζωτικής σημασίας να χρησιμοποιούμε τους πόρους όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά, διατηρώντας τη φιλοδοξία να λειτουργούμε σε ένα περιβάλλον χωρίς άνθρακα και αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις που προκύπτουν. Η αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετωπίζει πολλαπλά σημεία ανταγωνιστικής πίεσης, υπονοώντας αλλαγές που μπορεί να είναι καινοτόμες και προκλητικές αλλά και πιο απαιτητικές». Επιπλέον, πρόσθεσε: «Με τη Fiat, η δέσμευσή μας ήταν να ανανεωθούμε, να παραμείνουμε σύγχρονοι και να μην περιοριζόμαστε αποκλειστικά στην ιστορία της εταιρείας».
Stellantis: Παγκόσμιος ηγέτης στα οχήματα υδρογόνου
Θα θέλαμε επίσης να σας υπενθυμίσουμε ότι η Stellantis βρίσκεται ήδη ανάμεσα στους παγκόσμιους ηγέτες στη βιομηχανική κλίμακα παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων υδρογόνου.
Το 2022, ο όμιλος άρχισε να παράγει επαγγελματικά οχήματα υδρογόνου, στο εργοστάσιό του στο Hordain της Γαλλίας, το οποίο φέτος θα φτάσει σε δυναμικότητα παραγωγής 5.000 οχημάτων ετησίως. Η εκβιομηχάνιση των εκδόσεων υδρογόνου ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, υποστηρίχθηκε με επένδυση 10 εκατομμυρίων ευρώ, με οικονομική στήριξη από τη γαλλική κυβέρνηση.