Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι, Sebastien Ogier, ταξίδεψε στο Μπαχρέιν όπου οδήγησε για πρώτη φορά το πρωτότυπο της Toyota, το GR 10 Hybrid Hypercar, με το οποίο η ιαπωνική ομάδα συμμετέχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής, κερδίζοντας τις 24 Ώρες του Λε Μαν και τον αντίστοιχο τίτλο για το 2021.
Ο Ogier μάλιστα οδήγησε το Toyota με τον αριθμό 8, το αυτοκίνητο που οδήγησαν στις 8 Ώρες του Μπαχρέιν οι Sebastien Buemi, Kazuki Nakajima (στον τελευταίο αγώνα της καριέρας του) Brendon Hartley χαρίζοντας τη νίκη στην ομάδα.
Ο Ogier συμπλήρωσε περισσότερους από 80 γύρους (34 γύρους τις πρωινές ώρες και 52 τις απογευματινές).
WRC, ράλι Μόντσα, εκτός ο Tanak, ποιος στη θέση του;
Σε αυτή τη δοκιμή εκτός του Ogier πήρε μέρος και ένας άλλος πολλά υποσχόμενος οδηγός ο Charles Milesi, ο οποίος κέρδισε τον τίτλο του WEC LMP2 το Σάββατο. Ο Milesi οδήγησε και αυτός για 31 γύρους το Toyota με τον αριθμό 7, με το οποίο οι Mike Conway, Kamui Kobayashi και José María Lοpez, τερμάτισαν δεύτεροι κατακτώντας και το πρωτάθλημα.
Ο Ogier λοιπόν οδήγησε ένα άλλο 4κίνητο Toyota, υβριδικό όμως με σχεδόν 2πλάσια ισχύ (700 άλογα) και εντελώς διαφορετικό σε συμπεριφορά από το Yaris WRC με το οποίο ο Γάλλος θα διεκδικήσει τον τίτλο στον τελευταίο γύρο του παγκοσμίου πρωταθλήματος το ράλι Μόντσα.
Στον Γάλλο έδωσαν «μαθήματα» oι Sebastien Buemi, Kazuki Nakajima και Brendon Hartley για το πώς θα οδηγήσει το GR10 Hybrid με τον Ogier να δηλώνει ότι «έπρεπε να συνηθίσει την ταχύτητα στις στροφές, το φρενάρισμα, αλλά και το υβριδικό σύστημα, που είναι κάτι το ιδιαίτερο στην απόδοση του αυτοκινήτου, τη διαφορετική νοοτροπία πίσω από το τιμόνι στην πίστα, όπου σε κάθε γύρο προσπαθείς να κάνεις καλύτερους χρόνους ενώ στα ράλι η κάθε στροφή είναι διαφορετική».
Και από την πίστα του Μπεχρέιν στην Ιταλία στη θρυλική πίστα της Μόντσα για την αυλαία του πρωταθλήματος (18-21 Νοεμβρίου) εκεί όπου θα παιχτεί ο 8ος παγκόσμιος τίτλος για τον Ogier, διεκδικώντας τον από τον ομόσταυλό του, τον Evans.
Να απέκτησε λοιπόν ο Ogier περισσότερη ταχύτητα στην άσφαλτο μετά την εμπειρία του στην πίστα του Μπαχρέιν, οδηγώντας το «τέρας» της Toyota; Τα χρονόμετρα στις ιταλικές Ειδικές Διαδρομές θα δείξουν…