Ο Oliver Solberg με τον Aaron Johnston στην πρώτη εμφάνιση του ολοκαίνουργιου Hyundai i20 Rally2 σε χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές, δεν είχε την επιθυμητή επίδοση και το πλήρωμα εγκατέλειψε.
Και πριν καταλαγιάσει η σκόνη ήρθε το διαζύγιο μεταξύ Oliver και Aaron, μετά από τρία χρόνια αγώνες.
Κάτι επίσημο δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί ποιος με ποιόν θα συνεχίσει την καριέρα του, αλλά όπως μας έχει διδάξει το παρελθόν, αγωνιστικά ζευγάρια που τα «σπάνε» για 1000+1 λόγους, ειδικά όταν βρίσκονται στην κορυφή η συνέχεια δεν είναι το ίδιο «φωτεινή».
Δύο κορυφαία παραδείγματα είναι το διαζύγιο μεταξύ Sainz και Moya όταν ο Ισπανός υπέγραψε με τη Citroen Racing, με τον Moya να ρίχνει τα βέλη στον Carlos, ότι δεν υποστήριξε –οικονομικά- όπως έπρεπε το bucket του συνοδηγού με αποτέλεσμα ο Moya να μην συνεχίσει και να αντικατασταθεί από τον Marti.
Aν αναλύσουμε τους χρόνους και τα αποτελέσματα του Carlos με τον νέο συνοδηγό του, δεν ήταν ποτέ στο ίδιο επίπεδο όταν συμμετείχε με το Luis.
To άλλο παράδειγμα ήταν ο Colin McRae. Μια εποχή οι Derek Ringer και Nicky Grist είχαν γίνει μπαλάκι του τένις στο να εναλλάσσουν το δεξί bucket, καθώς προσπαθούσαν να καταλάβουν τι φταίει που ο Colin είχε συνεχής εξόδους. Λες και οι άνθρωποι της Prodrive ή της M-Sport δεν ήξεραν ή δεν καταλαβαίνανε ποιος είναι ο λόγος…
Η συνήθεια λένε είναι μεγάλη υπόθεση, και δεν έχουν άδικο…
Από την άλλη ο Solberg είναι πιτσιρίκος, μόλις 19 ετών, και να «ζυμώνεται» ακόμα ως οδηγός που σημαίνει ότι η έλευση του νέου συνοδηγού «δέσει» άμεσα.
Αν και στο επόμενο αγώνα στην Καταλανία, στην τρίτη συμμετοχή του με Hyundai i20 WRC θα έχει ενδιαφέρον να δούμε ποιος θα καθίσει δίπλα του.
Θα είναι άραγε η επιλογή στο δεξί bucket δική του επιλογή ή του Andrea Adamo, αγωνιστικού διευθυντή της Hyundai Motorsport;
Πάντως να θυμίσουμε ότι ο πατέρας του, Peter Solberg τις μεγάλες επιτυχίες τις έκανε με τον Phil Mills.
.