Η σκόνη έχει πλέον κατακαθίσει. Μετά από 8 χρόνια το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλλυ επέστρεψε στη χώρα μας χάρη στις προσπάθειες του υφυπουργού Λευτέρη Αυγενάκη αλλά και της επιτροπής motorsport Greece.
Οι υπεύθυνοι της FIA ήρθαν με άγριες διαθέσεις καθώς τα τελευταία χρόνια η Ελλάδα δεν στάθηκε όπως έπρεπε απέναντι στη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου.
Αλλά έφυγαν με το χαμόγελο στα χείλη καθώς εάν δεν ήταν ευχαριστημένοι, δε θα έδιναν το δαχτυλίδι και για το 2023.
Η αλήθεια είναι οτι χωρίς την πολιτική βούληση και την εγγύηση της Κυβέρνησης, Ράλλυ Ακρόπολις δε θα βλέπαμε, καθώς πλέον το παιχνίδι «παίζεται» αλλιώς.
Όμως η ουσία βρίσκεται και στο να μείνει το Ράλλυ Ακρόπολις και να μην πηγαίνει χρόνο με το χρόνο.
Βέβαια οι εποχές άλλαξαν και το παιχνίδι το κάνει ο promoter και το ταμείο.
Από την άλλη το Ραλλυ Ακροπολις είναι πόλος έλξης. Αν και δεν θα ξεχάσουμε ποτέ τη φράση του Jari Matti Latvala (νυν αγωνιστικού διευθυντή της Toyota Gazoo Racing) επι εποχής VW Polo WRC, ότι «ωραία η Ελλάδα, με τον ήλιο και τη θάλασσα, αλλά εμείς είμαστε επαγγελματίες και τρέχουμε παντού».
Κατά τα άλλα ακόμα δεχόμαστε συγχαρητήρια για την special edition EKO Ράλλυ Αcropolis με την οποία έγινε ειδική χειροδιανομή σε αφετηρία, Πλατεία Συντάγματος, και Λαμία στο χώρο της ΠΕΛ όπου φιλοξενήθηκε το service park.
Αυτό μας όπλισε με ακόμα μεγαλύτερη υποχρεωση στου αναγνώστες για τον αγώνα του 2022 που όπως αναφέρουν οι πληροφορίες επιστρέφει στην παραδοσιακή ημερομηνία προς το τέλος Μαΐου, αρχές Ιουνίου.