Και οι τρεις ομάδες του WRC θα ξεκινήσουν τη σεζόν του 2023 με αναθεωρημένες τις συνθέσεις των πληρωμάτων τους.
Aλλά και με τεχνικές αναθεωρήσεις, με συμπεράσματα, που εξήχθησαν σαν από τον πρώτο χρόνο λειτουργίας των υβριδικών αυτοκινήτων Rally1.
Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Ράλι 2022, Kάλε Ροβάνπερα, λέει ότι αναμένει τους αντιπάλους του, Hyundai και M-Sport Ford, να είναι ακόμα πιο …κοντά στην Toyota την επόμενη σεζόν.
Ο Φινλανδός κέρδισε το φετινό στέμμα δύο ράλι, πριν το τέλος του παγκοσμίου πρωταθλήματος, μετά από μια κυριαρχική επίδοση στο πρώτο μισό της σεζόν.
Ο Κάλε έγινε, σχετικά εύκολα, φέτος παγκόσμιος πρωταθλητής και αυτό γιατί, όταν οι αντίπαλοι του άρχισαν να αντιδρούν, ήταν πια αργά για να διεκδικήσουν τους τίτλους. Έτσι, στέφθηκε ο νεότερος πρωταθλητής του WRC.
Η Hyundai επανήλθε στη μάχη για τα πρωταθλήματα μετά από ένα αργό ξεκίνημα. Στο “δεύτερο ημίχρονο” της σεζόν, έδειξε πως το i20 N Rally1 ήταν ένα ανταγωνιστικό αυτοκίνητο και μάλιστα κατάφερε μέσα στη χρονιά να σημειώσει 5 νίκες, χωρίς, ωστόσο, να ταράξει την πορεία του Ροβάνπερα προς τον πρώτο του παγκόσμιο τίτλο.
Ο Ροβάνπερα, κέρδισε πέντε από τους πρώτους επτά αγώνες του πρωταθλήματος και κατάφερε να ανοίξει τη διαφορά από τους αντιπάλους τους στους 83 βαθμούς. Αλλά, στους επόμενους έξι αγώνες, η διαφορά του, μειώθηκε κατά 33 πόντους καθώς η Hyundai ανέβασε ρυθμό.
Πιο πολύ δουλειά
«Πιστεύω ότι θα είμαστε πολύ, πολύ πιο κοντά την επόμενη χρονιά», είπε ο Ροβάνπερα, ο οποίος έγινε επίσης ο πρώτος παγκόσμιος πρωταθλητής της Φινλανδίας μετά από 20 πέτρινα χρόνια.
«Κάναμε ένα καλό ξεκίνημα αυτή τη σεζόν. Το Yaris λειτούργησε πολύ καλά με τους νέους κανονισμούς, αλλά είδαμε στη συνέχεια και τους άλλους να μπαίνουν δυνατά. Θα πρέπει να δυναμώσουμε ξανά, για να παραμείνουμε στον ανταγωνισμό. Η ομάδα το γνωρίζει αυτό και όλοι ξέρουμε, ότι έχουμε, από την πλευρά μας, να κάνουμε δουλειά. Υπάρχουν σημεία, όπου μπορούμε να γίνουμε καλύτεροι και ελπίζουμε, πως θα το κάνουμε».
Διαβάστε ακόμα: